债仔讲de野信你都会死啊/Dun Trust Debtor !!!

吊,之前有条仆街欠我钱de。。。话4月10号前还就还50% 。。di仆街根本就无信用可言。。。问他同屋di friend 就话他无工返。。。我sent msg 俾他都唔兰识回返俾我。。。我看我個300就买他de人格(虽然贵左少少)。。所以话咯 , 讲钱伤感情就是甘开始de咯。

我看左三国学会左句对白 ‘ 虽我负(欠)天下人 , 莫天下人负(欠)我 ’ 用在de债仔身上都几适合。。。。哈哈 , 有人说过 : ‘哥前哥后三分险,蹜前蹜后想借钱’ 原来真的是有影de , 未借到時就话都几惨几穷 , 借左就影都无见 , 叫他还钱就好像我掉返转头我欠他钱甘。。。要好声好气甘(中你老味de番薯) 。。。债仔你话几凶啦 。。。。。

嗨~~~就当300俾di人买席盖咯。。。。。。

各位網友 : 請認清楚這條粉腸 ( BENNY CHEN ) , 他活動范圍在KL ,唔好俾他de話所騙。

請‘介紹’俾你de好朋友認識。

社交圈子 : 報章上de交友欄 , 同事 , 埋來就借 。

左右銘 : 有借唔還上等人 , 無錢點還 ( 有錢交租,有錢同女友吃飯,有錢sms俾di女,系無錢還

之前de POST : http://alex--tan.blogspot.com/2008/03/to-all-debtor.html


1 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

蓝夜雨PL 說...
2008年6月6日 上午7:16

我那个朋友说3月10号还,但我还没收到.