这排衰到痹啊(無敵破財法) ~~~~T_T(中集)

事情發生時間 : 星期六1.xx am ( 剛看完功夫之王)

電話響。。。。。。

我 : Hello ...
CC工作人員de 阿德 :喂,你得閑過一過來CC無, 個條友出現左。。
我 :馬上飛過來。。。(到左問阿德系邊)
CC Counter : 他出去了。。。幫你去看條友去左哪里。。。
我 :唔該。。。。
阿德 : 我剛剛幫你在附近看他有系無。。。
我 : 有見到無 。。。
阿德 : 我老細駕車去左跟吊住‘他’尾。。。
我 : (打俾阿德de老細 Ken )
我 : Ken , 系邊。。。
Ken : 我駕車跟到去到何清園,他過左橋,我跟唔到 。。。。我幫你去兜下何清園。。

電話響。。。。。。。。

Ken : 條友在何清園MAYBANK附近de石凳坐低左。
我 : 馬上到 (叫老豆駕車載我去 )
我 : Ken , 你系邊 , 我到左Maybank
Ken : 等我 。。。
我 : 好 。。。。。

之后Ken帶我到‘他坐de地方’ 。。。。
我兜個圈過去 。。。。。。

我 : 靚仔 , 你拿左我de荷包拿返出來
賊 : 你講咩啊 。。。。我無拿過啊 ( 眼神飄忽)
我 : 無相干 。。。。你跟我去 BALAI 才講 。。
P.S : 他剛剛脫鞋(可能有沙吧)
賊 : (穿回鞋子中 、。。) 我在賊de左手邊 , 我老豆在右 ,Ken 在他面前 ( 怕他發爛砸跑掉)
, 他一企起身我就捉住它de衣領 , 我老豆捉他de褲頭(后面) 。。。
老豆 : 你有無拿過我個仔de荷包 。。。。
我 : 我有CCTV做證de
賊 : 有 。。。
我 : 荷包在邊
賊 : 丟左系Longkang
我 : 你搵de返就無甘大禍。。。。。搵唔返你就大蘭禍 。

上車后 。。

我 : 吊你老X , 看蘭到我荷包掉在我腳下都唔蘭同我講 , 仲要拿條狗腳撩出來袋埋落袋啊
( 星狗條賊幾巴俾他醒 。。。)
我 : 你屋企人呢 。。。。講啊 ( 再星 。。。。)
賊 : 好久無聯絡左 。。。
我 : 有電話無 , 打俾他 。。。。。。。
賊 : 無。。。。。
我 : (再星 。。。。。)

到左賊丟我荷包de地方 。。。

我 : 在邊 。。。。。
賊 : 這里 。。
我 : 落去搵啦。。。(推他de頭入LongKang 叫他看。。。。。)

搵左4 個 Longkang洞后。。。

我 : Ok , 現在無 。。。你想點Settle ,一,叫你屋企人來 或丟你進 Balai
賊 : 我很久無聯絡他們左 。。。
我 : 上車 , 載你去 Balai。。。。

再星 。。。。。( !@#¥%……&×(@#¥%……&)

去到Balai 就辦手續講我捉到條笨賊。。。。。
搞到5am都未搞點 。。。。。。。又講星期日錄口供 。。。點知無聲無氣。。。

有最新消息肯定Post上來 。。。。


條友都幾樣衰,d仆街有野唔蘭去做。。。要做賊。。呸


各位有住檳城de朋友 ,幫我個忙去以上de地址通知下他的家人 。。。。

下集還沒開拍,可能'他'有轉機。。

1 x Original LV Wallet ( 巴黎de紀念品 )

Rm 129 Cash

35 Pound Sterling

75 Euro

其他包括信用卡。。。。

損失估計 : RM 2XXX

9 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

夏日梯 說...
2008年4月20日 下午11:28

alamak, rili 樣衰 lor.... (+_+)

@Lex 旦 說...
2008年4月20日 下午11:35

樣衰不的之還撻野才抵死。。。

CY 說...
2008年4月21日 上午2:41

喔。。。衰倒贴壁。。。

@Lex 旦 說...
2008年4月21日 上午2:46

唱衰他。。。27歲de廢柴

Catherine 說...
2008年4月22日 上午12:13

如果我是受害者,我一定会让他绝子绝孙!!!

XX,27去做贼?他槟城不是都是有钱人多的吗?不都是很拽的吗?

活该被blog衰!

@Lex 旦 說...
2008年4月22日 上午12:24

都唔知d笨賊想麼ge 。。。這次我星他咪偷笑lol , 話唔定再一次犯案俾人捉到打斷他de手手腳腳。。。

Fishyho 說...
2008年4月22日 上午11:31

笨蛋,笨賊,没打断他手就偷笑,幸好你还捉到他...

匿名 說...
2008年4月22日 下午6:26

抵他啦!影衰晒我哋D华裔!
社会多他呢种废柴都算不幸!

@Lex 旦 說...
2008年4月23日 上午12:47

甘我就無甘牛 。。。身外物就無謂打斷手腳LoL (雖然我都幾火滾)星到他夠夠力就可以LoL