KL ’精彩‘ 人生

這排比較忙。。。。不過還是抽到時間到處‘看’人家de blog ( 交流下嘛 ) , 原來大馬部落有很多精彩de blog 。。。。不過我還是新加入de 所以就 random 抽幾個 blog 名比較 ‘K’ de 來看順邊留言咯。。。。。Haiz~~~昨晚跟朋友Msn她問他不會看華語 , 叫我寫英文版本de , 我覺得我de英文版本缺乏幽默感 , 可能我比較喜歡用帶點香港口氣寫blog吧。。。。我已經叫他學看華語de咯。。。我真是頂唔順de‘香蕉朋友’哈哈 , 上班,下班,吃飯,哦屎 ( 人生de苦悶 ) , KL 基本上是適合de有錢人生活好地方,點解我甘講 , 因為有太多夜生活咯 , de消費又甘貴 。。。。健康de生活放工都可以過。。。。夜生活就唔是人人可以過 , 我禮拜個日去左 Sunway de COCO BANANA CLUB 去我朋友de farewell , 問她點解辭職 , 她答:份工唔是人做de , ( 我和他是ex-同事) 刻薄都死 , 做左甘多年都是的2k( 我看有4年吧 ),扣得EPF 來的返 1.8k ,基本生她都唔當是 farewell , 只不過是找個借口一起玩了。。。。現在唯有寄情于工作看有無de沖擊下我de生活。。 。唔知大家住KL的朋友有無同感 。。。。。。

~~~KL 窮人de 苦悶生活 ~~~

2 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

天使 說...
2008年4月16日 上午6:36

甘我系恩系好lucky啊?
被你抽中~~

@Lex 旦 說...
2008年4月16日 上午7:43

都几ga,KL可以做什麽,早9晚6,放工去下健身,星期五,六可以看下戏啦,同人吹水啦。。。男生就喜欢打通宵机啦,女人就睡觉或讲男人坏话。。不然就落club咯(男人通常就包底(你可以包de几多)

看戏 : 甘多导演拍咩
饮茶 : 几时都得咯
club: 唔噻钱咩(打工仔揾de几多)
生活水准又高 ,人工低微。。。