这排衰到痹啊(無敵破財法) ~~~~T_T(上集)


事件發生時間 : 星期3 晚上 6pm(放工時間) :

點解我甘講 。。。。我星期三架車de電箱掛左,害我淋雨幫‘他’揾醫生~~~整一整 。。Rm274 飛走左。。。。駕車回家,心情勁差。。。以為算啦 。。。。

破財破財啊!!!

事件發生時間 : 星期4 晚上 1am~3am :

星期四晚约左d friends 饮野。。过后咪上CC 上个网同埋check埋mail咯。。。我都唔知道几时de时候,我摸摸个裤袋,发觉我de荷包(老細,我de巴黎紀念品LoL)不见啦,我马上问我個friends 有无拿到(叫他唔要玩d甘de野)。。确认后唔是玩笑就心情直插谷底。。。。

过后我走埋去counter度问他可以开CCTV看下无(唯一de希望,點知只有老細才可以開門)我為有在等LoL。。等到 4.xx am 都咪見人我就說明天早上LoL 。。

睡到 8am 。。。。

睡醒洗個面就走出去看老板來左咪。。。。(Counter Boy 講還未 。。。)

然后留下電話后去打包回家吃早餐。。。差不多9am老細來,我接到電話就過去。。


老細 : 我看左個CCTV 。。是一個有來過de人拿左 。

衰運MiLo仔 : 你認得他無。。。。

老細 :認得。。。。他有來過幾次左,不過無打機de。。。。

衰運MiLo仔 : 甘你可以Burn個CD COPY 俾我無。。。。

老細 : 得。。。。你遲點過來拿 。。。

衰運MiLo仔 : 甘麻煩你同你班伙計講聲幫幫手留意下有出現無,有de話打俾我,我立刻飛過來 。。。

老細 : 得。。。。


P.S :看返CCTV才知道是我de錢包掉在我前面然后給‘他’用腳撩出來再蹲下拿。。。。


過后去報警。。。。。。

0 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::