Haiz T_T , 我公司de設計師還沒請到 。。。。

老板講要等到5月頭才會有人來 interview 喔.......我心想就我不是不可以病(這就是俗語話的‘得閑死唔得閑病’) .............假如一有咩'冬瓜豆腐'唔返工一天 .....我明天就會做到趴街........( 鬼叫你窮啊,訂硬上啊 ) Hahahahahaha ........ 希望我在這個月無驚無險又過4月咯 ...分分鐘同‘觀音娘娘’借手做工。。。。大家祝福我咯 。。


我 de ‘ 戰斗’崗位 ( 好像很亂甘 )

你們看到我電腦有閃閃下嘛? 你們猜下是什么東東 !


《三國》 OFFICE 臺

~借手大法~

强调 : 唔是观音手 , 是假人手 。。。。

2 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

紫绵羊的心与情 說...
2008年4月16日 上午8:00

你的战桌,也很整齐啊。。。

@Lex 旦 說...
2008年4月16日 下午6:10

俾我整左一輪啦。。。。如果唔系啊。。。我不敢想象LoL