來手丟左入垃圾桶 !

哈哈 , 相信大家看過我的三國 office 臺 (亂到啊) 所以所有不知名de紙張我全部落噻垃圾桶個度。。。之后事情就發生咯 , 我打俾客仔問下de圖confirm咪 , 搞掂左后 , 客仔問我一句你有收到我俾你de新圖咪,我答: 無啊 ! , 客仔: 你問你老細看下 ! , 我 : 哦 , ok咯 ( 電話蓋左后 )

《打俾老細》

老細 : 個份圖我放在你位度啊 ! 你看下 。。。。

我 : 無喔 , 老細 !( 唔通剛才丟左垃圾桶 !大Lian禍 )

老細 : 我返緊來 !

我 : Ok

我 check 返垃圾桶 , 拿回俾我分開4份de 卡紙 。。。。等待老細回來中 。。。

老細 : 咪這張咯 。。。。

我 : 。。。。。。。。。。。。。

老細 : .........詳細解釋中.............

我 : 哦哦哦哦哦哦哦哦哦 。。。。。( 邊聽邊繪圖中)

我 : 是咪甘 。。。。

老細 : 是啊 。。。。。。

我 : 我以為張紙無用我咪送入垃圾桶咯 ( 嘻嘻 )

老細 : .................



Draft back by 我de手 ,





Draft by 老細de手
(分尸左)
注意: 無Title , 無人講是他放在我de臺de , 無日期 ,無通知 = 垃圾桶

4 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

Catherine 說...
2008年4月15日 下午9:18

條屍都分得幾藝術嘎哦~~~

哈哈~~~

@Lex 旦 說...
2008年4月15日 下午9:50

話噻都是設計師咯,要分尸都有一定de水準de LoL 。。。

天使 說...
2008年4月16日 上午6:33

做么酱不小心。。。@.@

@Lex 旦 說...
2008年4月16日 上午7:32

无变,无啦啦张抬有张无日期,无标题,无交代de纸,我以为是垃圾,我咪拿去回收咯。。。我基本上看唔明我老细de图。。。。