愚人节我搞笑咁講 : 我要做老襯咯!

我真係捻唔到D咩嘢來寫落個blog,這個禮拜發生咗D好緊張嘅事!就是我要注冊咯!

點解我要注冊結婚?滾大我女友嘅肚所以要結婚?年紀太大要結婚?驚自己冇人要想綁住個女友所以要結婚?都唔係!我要注冊係因為我女友嘅嬤嬤一個心愿!

嬤嬤有咩心愿?就係要自己嘅孫女有個好老公?有人照顧佢由小睇到大嘅孫女!我同佢嘅孫女已經拍拖7年,近排嬤嬤進院入得比較頻密!係上個禮拜佢入院!病情有D惡化嘅現象!主要係佢心臟開始衰退導致D血pump唔到各大器官所以已經要開始靠儀器來飲食!我果日同我女友去醫院探佢同埋敬茶俾佢老人家飲【杯茶叫孫女婿茶】飲到嬤嬤竟然開心到好似平時我去屋企睇到佢咁精神!我同女友都知道嬤嬤年紀唔小同埋病情一日一日咁惡化!係飲完茶嘅隔一日,我都有去醫院探佢,不過佢嘅眼神好朦朦咁。。同我禽晚睇佢都有比較大嘅分別!過后我地返去,到夜晚果陣時我岳母都有去探嬤嬤,嬤嬤講佢都冇印象我地來過 .................

我本來係注冊+結婚擺酒係同一年搞嗮嘅!宜家咁嘅行情都唔知道點樣咯!不過我地依然決定咗去排期注冊,無論發生咩事的哦會去注冊!我冇捻到我就咁娶咗個老婆返來~【好似冇咩浪漫? 冇跪低求婚 , 冇花冇戒指就敬咗佢嬤嬤飲咗杯茶!】

不過遲結早結都冇咩相干咯!之前我仲話想拖多我女友三五七年=15年先結婚嘅!哈哈 宜家等咩?等排期咯。。。等咩

我同我班兄弟講這件事果陣時就全部笑狗我!可能我平時大大聲咁講睇邊個係下個結婚,我話肯定唔係我!【海龜結婚時** 請參考》按我《】

有D蒲佢麼仲話 : 1.安心上路 , 2. 有条友好玩唔玩。。。。玩自埋!好兄弟~~~~~安心上路~~~~~

我捻宜家係我D仇家報仇雪恨嘅時候咯!

2 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

May 說...
2009年4月1日 上午5:30

我信你5系开玩笑噶!
恭喜你咯!总于想通了

花罗汉 說...
2009年4月9日 下午11:39

大個仔咯!生生勝勝啊!
呵呵!恭喜恭喜