爱疯生滋@用后感想!

係我仲未買這個iPhone之前我都不確定我識唔識用!他比其他D PDA有少少特別!係特別難用!
點解我咁講!因為。。。。。


iPhone 3G 功能短處 :

1﹑不完整的 3G 功能﹐使其不能做 3G 視頻通話。
這是真的!

2﹑不完整的藍牙功能﹐不止不能發送文件﹐還不能到自助數位沖印站自己打印照片﹐也不能使用立體聲藍牙耳機來聽音樂。
現在有一個iBluthtooth試用版 15天 , 不過聽說 09年6月會推出新的 3.0 version OS !有bluetooth , Foward Sms , Mms support !

3﹑只有 3.6 Mbps 速率的 3.5G。
???什么淋來的

4﹑不能直接MMS,需要安装麻烦的软件。
等 O.S 3.0

5﹑不能轉發短信
等 O.S 3.0。

6﹑不能做短片錄影的相機。
Software 可以做到

7﹑不能做任何設置﹐沒有自動對焦和補助光的超普通 2百萬像素相機。
Software 可以做到

8﹑不能關閉預測本文。
?? 不明白?

9﹑不能刪除單一短信
這是真的, 比較像Msn的感覺

10﹑不能搜尋﹐分類化電郵。
?? 不明白?

11﹑不能編輯 Office 文件。
不確定?但是有Software可以閱讀其他Format的文件 !

12﹑沒有 copy/paste 拷貝/粘貼功能﹐所以短信和文件輸入比較麻煩。
Software 可以做到

13﹑沒有多程序同時運行功能﹐所以不能切換成不同程序來操作。
Software 可以做到,但是很很Lag呱!

14﹑沒有通話時間長短的歷史通話記錄。
Software 可以做到

15﹑沒有 FM 收音機
Software 可以做到,目前知道的有988電臺

16﹑沒有真正的 GPS 導航程序。Google Maps 只能查詢和顯示地點﹐並不能真正的即時 GPS 導航。
等 O.S 3.0

17﹑異常慢和繁瑣的 iTunes 同步後備操作。還有一些少數人會用到的功能﹐這裡我就不列出了~還有一些人有了iPhone就好像很威水很炫很有型﹐這裡我就不列出哪些假厉害的废材惹人厌的怪胎了~都不知道iPhone那什么跟我的HTC比,简直自取其辱~
所以大多數人都認為iPhone不好用!不過大部分我寫【等O.S 3.0】宜家係有Software Support 嘅!


iPhone 的好評 :




MiLo 建議 !

係仲未買之前做少少功課先!睇睇架iPhone係咪真係啱自己 , 當你好似我咁認為自己入Software同埋JailBroken (JB) 唔嫌麻煩嘅話,同maxis簽返個Package都幾好嘅!
我本人覺得有D值得贊嘅係
1 。 Colour , Mac所以D產品真係幾有水準嘅!
2 。 打機一流 。好似架迷你電腦係你褲袋咁!
3 。 當你熟悉iPhone嘅操作過后你會愛上佢
4 。 好多Software 可以Add In入架iPhone度 !
架機本身D Hardware 就唔係好好(以上所講嘅)!不過好多都可以用Software補救(仲係不斷更新中 。。。。。。)



諷刺iPhone嘅圖

2 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

GeOk kEE好きな♡ うち 說...
2009年4月8日 下午11:12

From your review, seems like more negative comments wo...Regret?

@Lex 旦 說...
2009年4月12日 下午9:28

我Luv爱疯三芝!!!