愛瘋三痔!!


哈哈哈哈哈 , 我終于疊埋心水買咗Maxis Plan嘅IPhone返屋企!感覺上D Coulour真係好靚!因為我嘅W900i 都係時候退役嘅啦!有我Msn個朋友都會睇到我寫 : 個電話唔知點解睇落就好正常,點知係打唔入嘅!頂!我之前做過D Survey關于係 HTC Pro , Samsung Omia 同埋 Iphone ,HTC Pro 正, 我俾有4粒半星咁多! Iphone 就 4粒星 , Omia 計 3粒星

點解咁計? 論顏色就緊係HTC或Iphone打頭陣咯!點睇都爽! , Fuction就HTC 比較普遍都係用Window Mobile 來Upload 同埋 Remove , 使用方法比較容易 【 Omia 都係采用同一個Software 所以我就Skip咗唔講】 至于Iphone 就比較麻煩 , 需要 Itune 來做support !假如有用過Mac機話Ipod ,Itouch 就比較容易上手【麻煩就係either你用緊Maxis Plan嘅unlock版你要入software都需要通過itune來買來入,除非你識JailBreak=JB入去咁就比較好用】點解要JB, 因為有多Iphone冇嘅fuction都可以攞D第三方軟件來搞掂(可能係翻版Software) Once你download咗D第三方軟件就會 Void咗 Maxis對iPhone 一年嘅保證!(不過可以restore咗再sent返入廠整)之前D人講過Iphone Foward唔到Msg,冇Video Call ,操作比較難 等等

不過俾我就可以一一搞靚!哈哈,再講就緊係價錢啦!,HTC可以有咁清嘅Screen同埋function就即係有返咁上下嘅價錢咯! Rm 29xx ~ 31xx 。。。我D窮人點買的落手咯! Samsung Omia 我就冇咩興趣,因為個Colour Pixel唔夠靚!Beh爽!我就去Maxis簽返個24個月Rm100 plan【IValue1】 買機需要Rm1510 ,Maxis有一年嘅保障!好過買出邊D Singapore 或香港機咯!冇保證都唔知道搵咩人整D冷門嘢!


Anyway禽晚我已經買咗粒麻煩機返來, 宜家準備JB咗佢同埋自己試試入下D Software !咯 。。

大家祝福我吧!哈哈

5 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

zzhen 說...
2009年4月1日 下午10:59

唔捨得買啊

May 說...
2009年4月2日 上午1:50

5知你讲咩?听落好鬼麻烦甘。

GeOk kEE好きな♡ うち 說...
2009年4月2日 上午10:03

之后记得写下review哦~

左手 說...
2009年4月7日 上午6:25

多谢你对HTC嘅高评价。因为我係用HTC嘅。
虽然我对佢嘅2.0 megapixel相机唔系好满意。但係总结嚟讲,都好方便使用。因为佢唔使3rd party software嚟upload或download。好似以前我用嘅palm,非常麻烦!下下都要用佢自己嘅software。唔爽!
我都有听过用咗iphone嘅朋友讲,呢只机好似mac咁,有D麻烦。但係好靓囖!论设计或颜色。希望你唔会俾揸到囖!呵呵!先恭喜你有新机用!我羡慕!

花罗汉 說...
2009年4月9日 下午11:40

好羨慕!呵呵