加薪?加辛?

唔知道大家對于加薪係咩感覺?
20歲之前我嘅概念就係錢多!
25歲過后我覺得係你老細對你一年工作睇法。

今日系我地公司個【調薪】日子 ,我老細一時同我出site都吹吹水講宜家唔好行情!好多公司拾埋咁D嘢!(我捻可能係想打個底唔想加伙計嘅人工就講D咁嘅嘢呱?冇人知,得佢知)

係今日我問我細佬有冇加人工 ? 佢同我講有! 我張Payslip就依然係果個數目, 冇希望所以就冇咩失望 ! 不過我捻到可能我細佬人工低所以加俾佢?我同我細佬傾返D人工嘅嘢!

細佬 :做咩唔同老細講!
我答 :有咩好講,佢要你嘅就自然會加俾你嘅咯!我覺得ok咪繼續做咯,唔ok就直頭遞信,傾都省返!
細佬 : ..............
我答 : (我認為都幾有性格咖!)

雖然今年嘅我冇加【】!但是【】我依然可以handle到!可能做慣咗呱?



老細想講 :今年經濟唔好啊!明年睇下點先啦!
MiLo講俾老細 :這招唔好年年都用啊!

2 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

傻瓜语 : 千言万语无从诉, 化情为文字留世 說...
2009年4月30日 上午2:57

现在真的行情不好吗?相信只有老板级的才会知道。其实很多的老板是趁着机会不加薪的,只是拿经济不好来做借口。

我认同你,Ok咪继续做啦,不OK咪走人啦,不需要和老板谈判的。其实我们应该庆幸我们还有一份工作,比起那些失业的人好命了~

zzhen 說...
2009年4月30日 上午7:46

老闆都是這樣的