KamSoon 5.18 早場(搶新娘風波)

今朝6點幾就彈左起身。。換件白衫就出發去KamSoon屋企度。。到果度差唔多7點幾。。吃個早餐。。睇到D人都差唔多到齊,大家咪影下相。。。。KamSoon就進行D例牌野:拜神啦,拜祖先啦。。。。仲有條大矜哥真係好'得'
×× 大矜哥(勁哥)××

唔講廢話(目的地:Ampang 九皇爺附近), 拉大隊出發!!!

沿途由5 series 打頭陣 , 后跟Myvi 護駕(6~7 輛) ,再后跟2 輛WIRA做backup 。。。睇到都爽!!!(好似蟹甘行)


到左女家的時候。。班女仔仲咪準備好我地班兄弟們就唯有陪新郎吹吹水,做個小訪問Lol , 一搞掂。。班兄弟就踩到女家ge門口。。。。準備過第一關
第一關 :HIGH 野
班姐妹攞D紙底褲出來唔知道想搞麼 ?班女request我地搵6個兄弟出來穿上去。。。(我以為咩鬼難關添)哈哈 KamCheong就首當其沖甘著上去, 班姐妹都無用腦捻野ge , 男人穿女裝紙底褲會係點? 結果咪得一個:整係著到一隻腳(撐爆嗮) 哈哈,過后班姐妹就搵D Size細D來著。。。不過我地班大男人邊度會size細。。。著到班女俾果D底褲得返KamCheong同埋條伴郎(耗屎)P.S : (著上伴郎條底褲有口唇印 ,KamCheong果條係Plain ge) 班女要求佢地要印到條底褲同樣位置度要有口唇印先算過關!!!
解決方法 :' 蕉蕉 '相印法
係未施展 '蕉蕉'相印法前,KamCheong曾一度蹲下想用他把臭口擔伴郎條' 蕉蕉 '(佢可能會錯意,以為要整個唇印落去條底褲度。。。。)我真頭笑到無噻力。。。
不過我們解釋俾條粉腸知道后 , 決定用 ‘ 華山論劍 ’印落去。。。終于搞掂第一關!!

第二關 : 吃野

吃野就容易過啦。。。來來去去都係D普通野, 班姐妹攞6條面包上來 。。。哇,有花生醬系面果隻喔 , 一咬落去原來全部都係辣椒(D辣椒唔係醬來咖 ,係攞D辣椒盅碎果隻)。。。。頂,玩獎門人咩。果D辣椒正係辣到癡線咖。。吃落去遲D你一哦屎國陣時。。。屎眼都俾D辣椒興到飆眼水。。哈哈

解決方法:以形換影大法

我們用上左失傳已久de魔教教主de武功 , 這度吃,個度嘔翻出來 。。。哈哈 ,不過有條NoobKia(伴郎:HouShit/耗屎) 唔識這招。。。他既然啃噻。。。。甘又輕松過一關LoL。。

第三關:賴野

賴咩野。。。。終于到新郎哥LoL ,班姐妹係個兜度噴滿嗮D忌廉然后放D普里茲(葡萄)同糖果落去。。新浪哥就要含粒普里茲出來 , 兄弟就含糖果出來 。。。(咩關來ge,甘容易過ge)

過完三關 , 俾左錢都唔放人入去。。。班兄弟唯有用適當ge武力涌入去。。。入到廳我睇到有位女士拉著新郎哥件禮服。。。。(撞都唔散個只)我唯有用我ge強而有力de手把她手臂捉住把它移去另外一邊。。。點知他de肌膚可能用LUX洗澡皂,嫩過頭,俾我捉一捉既然紅噻左。。(srry LoL ) 是那時快 , 我們已經到達新娘房門口 。。。新郎講開門咒語:我好愛你XXX 就開左們。。幾兒戲啊。。。

強攻過后班兄弟俾班姐妹講我們好牛 ,無風度 ,架硬搶,唔玩得。。(可能涌進去入去時候)算啦 , 班兄弟又唔係搵他們做人世 。。。

<== 兄弟團
過后等埋拜完神,飲埋茶就返男家LoL 。。。。

普通野唔講(D飲茶,拜神啊) , 我 direct 講重點 : 男家度發生鏟頭風波

我們拍照ge時候FeiHong俾條大矜哥(勁哥)老點左。。。


對白篇


勁哥:來來來 , 兄弟同埋D姐妹影返張相來

勁哥:我們第一張來張正經ge 。。。
勁哥:3,2,1,喀嚓 , 搞掂



《== 第一張 (正經版)
勁哥:現在來張搞笑ge , 唔嗮我教啦 , 識做啦你地(就是這句FeiHong賴左野

勁哥: 3 , 2, 1 喀嚓 。。。。。。


××× 大家睇到有咩唔同,係咪有位小姐ge頭俾人鏟低左Leh ×××

哎喲 ,剛剛才俾人講我們班兄弟好牛,無風度 ,你就唔好鏟人地ge頭啦。。。點解你get唔到大矜佬ge野 。。。


你睇你睇,仲唔俾我捉到你(真係搞笑版)

俾人鏟果個緊係塊面黑過鑊屎。。。睇度都驚(好像包公de女甘)
過后我們就唯有暫避風頭, 落去吃野, 吃野中大家討論此事都唔知幾開心 (真係搞笑版)
過后就準備今晚ge晚宴LoL

7 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

JoeyLee 說...
2008年5月23日 上午2:11

恭喜恭喜!几时轮到你?

匿名 說...
2008年5月23日 上午2:34

有排啦。。。

強哥哥 說...
2008年5月27日 上午7:23

呵呵~睇到你地玩到咁癲,真係過癮!
Milo仔你唔順手喇番件,就地行禮?

@Lex 旦 說...
2008年5月29日 上午12:31

我已經名草有主咖啦。。。。不過仲咪有7年。。所以仲未‘痕’住

動 Orson 說...
2008年5月30日 上午7:23

名草…

你地friend都咁嘅場面…
你唔好chap輸咯…
哈…

Anne 說...
2008年6月3日 上午12:46

好热闹哦~~^^

那女生没有大骂一顿吗? 被人弄到一定很疼!^^

@Lex 旦 說...
2008年6月4日 下午8:52

黑過鑊底。。。你可以估下。。。哈哈