泰國之旅 02/05/08 ~ 04/05/08

收埋d卡 , 我係美祿猜。。。。我會為各位睇我blog的朋友講聲 : 收埋d卡猜 。。

話說我們一團6人從棘龍坡出發到達泰國邊界(Sadao Custom) , 一入閘就俾人問:要唔要車啊。。。, 你地有無book酒店啊。。我有平啊 !!(經過一輪口水戰, 我們決定幫條粉腸租van)

條 Driver 叫 : 阿畢

講真LoL, 我們真係好鬼死肚餓!! 一到 hatyai 就馬上搵野咬!!

我們搵到點心。。。。我們6人就吃左 41 籠 , 另加 3 碗 Bakuteh 。。。漲到嘔 !!

不過d點心同我上次來就貴左d。。不過算啦!! 過后吃飽就去酒店 check-in 同埋準備去拜拜!!

我們先去遠近馳名de四面佛拜拜 。。。再+上燒埋炮仗。。。bang的衰氣去(不過我唔識講泰文。。唔知道四面佛會晤會保佑保佑 )。。。嘻嘻過后就再上另外ge大佛寺拜拜。。。順便影影相。

再去拜埋觀音。。。( 癡左線。。好像從未拜過神甘!!!講真Lol,真係拜到你驚)過后阿畢就載我們去宋卡府de沙灘行下!! 頂 ! 熱到癡肺!我既然系一日之內沖3次涼都仲未減到我de熱氣。。。系輛車有冷氣吹都會飆汗。。。。。有少少脫水de感覺。。

奔騰左半天 , 返酒店沖涼就準備去看 Show ( 我以為 tiger show ) 條啊畢竟然火我們。我們吃飽泰餐就埋位等Show 。。。

感覺上d show 好似很大眾化甘(有男有女有竇記)。。。襯未開show咪去個廁所lOl , 一進到去就睇到6條友坐系度。。。感覺上係d staft 躲在廁所煲煙。。去完就去洗洗手LoL , 點知睇到3條友企起身就走埋來, 我仲以為‘老笠’添, 點知1條友來幫我膊頭message ,1條就幫我小腿message , 1條就攞熱毛巾俾你抹手。。。哇嗮(嚇到@.@ 凸 過后仲攤大ge手板攞 tips , @#¥%……&× (度蘭)

一返埋位我就同班friend講有甘ge事, 叫他們小心或準備散錢。。個show都就好睇。。不過就唔系tiger show , 係人妖show T_T (我尻)。。。散場過后一到大門口就見到剛才做show de 人妖排嗮一字長蛇陣甘系門口同人攞 tips (咩人來ge@#¥%…… 我吊凸 )

過后就等個啊畢來兜我們。。。等左25~30 分鐘他都未來,我們就無吊,搭 tut tut返酒店 , 在回酒店途中剛剛就見都他輛van 過 。。。。一於無理。。俾他搵我們。酒店過后我們就再出去打算去d 按摩中心按摩按摩 !!睇到啊畢在酒店門口等我們。。。我們咪插狗他咯,過后他就介紹個按摩中心俾我們去。。。甘啊畢de包車費就完Lol ( 甘差d servies 更係無tips 啦)

第一天完畢報告!!by 美祿猜

瞓醒企身更係醫肚LOl , 咪走去pasar 睇有咩咬。。。選下選下選左ge炸雞飯吃。。。普通料

今天因為無啊畢de接載所以咪自由行LoL ,整個早上系PASAR行來行去。。買下D手信同自己de衫褲。。。不過真係熱到抽筋。。差點中暑客死異鄉。。。

下午我終于都有機會試下泰國 Mc D 。。(皆因有豬扒包)。。發生左D少少意外。。我唔知道泰國de Mc D大裝ge甘蘭大。。。。俾班friend噻左我一輪。。。間野同KL D廣場甘上下。。。唔咩野做就全部回酒店休息下。。沖下tube bath LoL 。。。

Tube Bath 玩就緊是去按摩LoL .....(有種感覺叫 : 唔噻做真是好 )搞掂就去吃晚餐LoL 。。(好像兩天已經吃同嘆 )。。。。

我friends買份中國報來看價值 rm 4 。。。。(來路貨瓜) 吃飽都是走走下。。。

我基本上我都唔知點寫我de假期。。。因為唔知寫D麼。。。算LoL 粗粗地寫下LoL



手信系列(送俾同我攞手信de人) :


我打算學泰拳 : Ong Bak III






我de公司包!!!






四大降頭鎖匙扣



泰國迷你視水宗

更多相片在 : 收埋D卡.Com








10 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

強哥哥 說...
2008年5月12日 上午8:38

點解無登你同啲人妖嘅合照嘅?
你知道嗎,拜四面佛許愿以后靈驗咗要返去跳脫衣舞還神架!
準備跳Ramba定cha-cha?

@Lex 旦 說...
2008年5月12日 下午6:22

我跳shuffer 唔知泰佛識看無。。。

meiyee 說...
2008年5月13日 下午7:40

收埋d卡。。。。哈哈。。。
四大降頭鎖匙扣好可爱哦。。。。。

@Lex 旦 說...
2008年5月13日 下午7:50

中意你可以攞LoL

meiyee 說...
2008年5月13日 下午8:27

点攞啊???
我看不到左边最旁边那个。。。。那个很可爱哦

@Lex 旦 說...
2008年5月13日 下午9:06

果個有兩粒螺絲鎖系頭度:科學怪人型de

meiyee 說...
2008年5月14日 下午7:19

甘样mai好得意。。。我要科学怪人型的

@Lex 旦 說...
2008年5月14日 下午7:58

好。。。你中意咪攞LoL ...

匿名 說...
2008年5月15日 下午10:28

hahaha! 終于卑我睇到啦!縂咩唔放多d相上來?

@Lex 旦 說...
2008年5月16日 上午12:42

轉頭sent Link 俾你。。