He-Man入侵!

啱啱搞完外公嘅喪禮 ! 返得KL果陣捻到不如去睇埋狗 ! 難得有假咯 ! 所以我同埋老婆,細佬一起去咗Puchong睇賣主所出售嘅狗仔~

哈哈 ! 驚人嘅He-Man
----------------------------有d蒙嘅相【駕緊車影嘅】 --------------------------

睇到佢坐車都好笑 ! 竟然識前后移來balance自己嘅狗身!

第一次坐車 !


可能昏緊車浪~~~



幾精神下!不過d口水就流到我手臂濕嗮!


-----------------------------------He-Man 返到屋企后記-------------------------
個賣主睇落都幾好人 ! 佢地好詳細咁同我地講解要點點點 ! 仲話有咩事可以call返俾佢 !
Since我地到步都睇到佢隻狗仔幾得意同埋好Active下 !所以就買咗 !
返到屋企setting埋D籠就帶佢睇獸醫, 俾獸醫check下有咩問題【皮膚,骨骼等等】 大致上都健康 ! 不過就要等He-Man習慣咗屋企所以就冇幫佢沖涼先 ! 打算下個禮拜打第二針同埋沖涼!
賣主保證如下 :
1.24小時內你地要俾你地認識嘅獸醫check下狗仔是否健康 ?
2.假如3日之內死掉你地要攞去UPM check同埋有個比較detail嘅report俾你地 ! 我地會full refund!【with UPM report 】,保證不包括跌傷,撞傷同埋買主打狗
3.一個禮拜內有Virus Found佢地會 1/2 refund !
我攞俾屋企附近間獸醫所check都覺得幾ok ! 係比較燒咗少少 【好笑就係攞支探熱針捅入He-Man屎忽度 ,唔知道會唔會變我細舅嘅Gay狗 ?? 】! 醫生交代睇下有冇屙爛屎或者嘔吐嘅事情發生 !假如過一個禮拜冇問題就表示狗隻已經習慣咗你地嘅屋企...........

1 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

GeOk kEE好きな♡ うち 說...
2009年8月5日 下午9:32

Congrats for becoming a dog daddy~haha