Eugene Wong新屋入伙之何生醉酒亂水篇

真高興 !真高興 , 我又來開炮咯 ! 系090809這個好日子 , 我地嘅【妖精黃】新居入伙 , 佢誠意拳拳咁邀請我地去踩場 ! 我地就緊係義不容辭咁去咯 , 我仲以為得我地班friends去捅捅魚蛋 , 燒燒雞翼咁啫 ! 點知去到既然有豪華buffet吃 !唔錯唔錯 ! 不過D老人音響我真係BehTahan ,因為好多都係【妖精黃】D親戚朋友 ! 我同老婆選擇咗去D比清靜嘅地方撐枱腳 ! 好多自己d Friends 陸續入場 ! 不過好多老人家系度所以仲未亂水 ^.^

差唔多11am幾 ,Uncle Auntie們開始抵擋唔到睡魔急call所以開始陸續離場 ! 而我地已經開始精神啦~~

大致上大家都係吃吃嘢, 吹吹水咁 !都冇咩特別 ! 點知我地嘅【吃人花】公然挑戰【妖精黃】隊紅酒 !

P.S : 我地自己班中學friends好多都知道【妖精】飲完紅酒會點樣所以就冇惹佢 ........【大家可以去我youtube.com 度睇佢嘅'Portfolio' 】

好,去相~~~~~~~~~~~~~~~~~~


------------------------------------------飲酒入伙篇-------------------------------------






老土都要講嘅啦 : 恭喜嗮咯!

'高高'地嘅moment就緊係要高歌一曲先咯 !
妖精黃 Feat 吃人花

妖精黃 Feat 葉米雞


左起 : 沙梨 Feat 吃人花 @ 豬頭bing


Mr DaiGou Feat 沙梨 @ 軟腳豪



好普通嘅一對


葉米雞 與 美男


一 Q 二 !



飲啦!男人嘅嘢輸人不輸陣啊 !唔好俾【吃人花】睇死!


妖精黃:我飲嗮你唔飲 , 我爆你樽咖!


妖精黃 : 我好高興啊 !!!!



唯有沙梨可以安撫【妖精】



風水輪流轉 : 仲唔到我【十字鎖你喉】, Mr Daigou 施展【二龍爭豬】Ing!


---------------------------------------酒后吐真言之何生篇-------------------------------



我地係好兄弟 !



何生 Feat 葉米雞
故事開始 :
我份人真係好衰 ! 我係整班friends之中飲酒最屎果個 !不過唔知點解我感覺上【何生】應該仲屎 ! 所以我膽粗粗咁去惹佢 ! 幾杯落肚果條粉腸竟然開始進入‘高高’地嘅狀態 !再隊 , 我本來想攞橙汁做啤酒嘅 , 點知俾佢識穿咗 !【事實證明仲未醉 】 逼我都攞D真本同佢隊過 ! 算啦 , 我仲有本錢 【 我飲一杯嘅樣同埋飲咗一箱係一樣嘅 】好少人知道我已經飲咗幾多 !哈哈 , 黃天不負有心人 ! 何生正式進入【70%醉酒】狀態!



搖多佢兩下俾d Feel 來快D !


我系2004 年 ~ 05年真係好唔開心 ! ###%####@##$^&*^(&(*&*(&$^#$@@&*^&*^*^&*&^&^ #$#$#【酒后胡言亂語ing 】


抖抖先再講 ~~~


去完廁所再出來亂水過 ~~~



何生 : 大家好 , 你地記得1月1號來我嘅婚禮啊 !



何生 :喝醉強奸冇醉 !【 條粉腸潛意識有強奸意念】哈哈


何生 : ..................................



何生 : 强奸无罪,鸡奸有理,胸圍万岁! 【作嘅】



何生 : 强奸无罪,鸡奸有理,胸圍万岁!


條粉腸真係要搵莫雞control下,竟然言出驚人!
一直系度講埋d斯文人唔會講嘅嘢 !
--------------------------------飲醉胡鬧之何生篇完-------------------------

何生可能壓力大咗少少 ,可能【借酒行兇】。。。做埋d平常唔會做嘅嘢 , 皆因佢係開旅游社所以一直mention D 乜乜淫賤炮兵團啊 ~~ 日本荒淫團等等嘅嘢 ~~ 昏@.@

To Mr 何生 : 飲酒強奸係有罪咖 ,唔好亂來啊~~~











5 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

May 說...
2009年8月9日 下午10:59

真系好乱水hor...
下次饮茶好了

@Lex 旦 說...
2009年8月9日 下午11:10

哈哈 ! 亂水先好~

zzhen 說...
2009年8月14日 上午3:26

都係唔好亂飲酒囉

恭喜入伙
好靚(個門~~)

Ouch 說...
2009年8月17日 上午4:18

真係好high.
飲少少過癮都唔錯,
如果怕強奸,就飲到似爛泥,咁就好安全啦。
唔晒驚,milo係大厅。

左手 說...
2009年8月21日 上午4:35

哈哈!男男女女搞埋一起,真系好热闹好好乱水~但系发觉你呢排好似发福咗啵!keep fit 吓好喎!仲肥过我!