匆忙嘅新加坡奔喪之旅!

拜二早上接到事頭婆call ! 話外公啱啱過咗身今日要落新加坡 !同老細請辭早走同埋請埋聽日嘅假期 ! 整個晏晝做咗柴可夫司機 @.@ 因為我細佬同埋事頭婆嘅passport過嗮期冇去renew所以咪好趕咁去到WangsaMaju度出新passport ,好彩係閑日都冇咩人所以我地大概4pm~ 5pm就搞掂 ~ 返得屋企沖個涼就出咯! 到Johour吃埋晚餐先入新加坡 ~ 順便打包俾埋外婆吃!有去過新加坡嘅人都知道新加坡D嘢吃係點嘅咯~ @.@ =.=ll

因為去到我細舅父屋企都已經11pm幾 ! 吹吹水咁就鋪床瞓覺 !

細舅屋企嘅Gay狗 !

狗公唔中意異性 ! 中意騎男士嘅腳 ! 當佢騎緊果陣,隻腳可以feel 到 Gay狗個小 XX
哈哈 ! 緊張到啊~

外婆 !


左起 : 細舅母 , 大舅 ,二表妹 同埋 細舅
喪禮嘅事一切從簡 ! 因為我外公係信教關系所以都冇打齋或念經 ! 不過我真係太耐冇去新加坡探我外公 ! 所以佢俾我印象中仲要瘦~
-------------------------------分割線---------------------------------

有樣嘢我比較后悔冇咗到嘅嘢就係我注冊果陣冇打到返新加坡同佢報喜 !因為我仲以為係這年新年期間出去新加坡探下佢~ 點知發生d咁嘅事 !算啦 !
不過我禽晚竟然會發夢到我外公 ! 印象中我同佢講好多嘢 ! 但是醒返我已經忘記嗮咗 ~~
愿主帶領你一路走好 !








0 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::