又多一對冇驚喜嘅注冊!

劉生KoKMing今日爛神秘咁約埋大家打算落【雪花啤】度飲酒 ! 點知道我本人有d嘢做所以冇早到! 不過唔知點解飲飲下來咗Diamond ? 來到Diamond我盡然睇到D拍拖人士竟然全部饋伴出席!包括有飛鴻一對,劉生一對同埋Daigou一對! 莫非我地無端端做咗大丈夫???? 哈哈 冇啦 ! 我嘅伴侶因為H2N2所以冇出席咯!

俾人禽XXXX ~嗚嗚嗚嗚嗚
唔飲得唔緊要!最緊要有Post屎!

好攰咗~~~



我同你講啊!你唔好同人講啊!假如冇人問你真係唔好講!問你先講啊!我宜家開始講咖啦!你俾心機同埋誠意聽我講啊.............................................................講完!


喜力肯新Supporter?


仆街!我俾人非禮!有相為證! 可以告你!




大丈夫團!


大丈夫Feat 太太團!



吃啦仆街!




09號09月09年打算注冊注冊嘅一對!




---------------------------------睇完相我就繼續講古------------------------------
印象中Kok Ming同埋啊ling姐係由Form 1 ? Form 2 開始拍拖 ! 一拍就拍到26歲先注冊? 我有問幾時擺酒 ,例牌答案:多兩年呱? 哈哈哈 ! Anyway 都係祝福佢嘅啦 !我仲想去攞假觀禮添? 不過我攞假依排攞得好勁,唔知我老細會唔會面烏烏leh??? 不過盡量啦~~
仲有好多相我冇bo嗮上來因為我懶=.= 大家可以去我Face屎book度睇相!係咁!




3 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

zzhen 說...
2009年8月2日 下午9:58

恭喜佢啲
你啲玩得好搞笑

May 說...
2009年8月3日 上午6:13

恭喜他们
那天也蛮多人注册的

s@LLy GoH 說...
2009年8月3日 上午8:02

大丈夫Feat太太團!
我算什么哦??? 我又不是太太哦~~~