Kedah空手道比賽全軍覆沒!!

好啦 ~ 訓練咗咁耐終于都去到Kedah 比賽 , 心情好似有D去送死咁嘅感覺 =.= 我地一車三人坐TheRock輝嘅車去【Nissan xTrail嘅cc大D ,好飛d ^.^ 】。。大家一邊睇相邊睇我講古咯~





講真咯 ! 這包嘢真係好Q耐冇吃咗!最后吃過好似係4~5 年級果陣 【差唔多有10年 @.@ 】,一到油站就馬上買返包Party Pack 來咬 !



Sien ~~ 晏晝駕到夜晚 ~~~~


政府包辦嘅【選手村】, BeeGarden Motel Zzzzzz.....,唔知道夜晚有冇人Kok房門搵需唔需要...............................,不過間moTel係好干凈嘅 , 冇虱乸 同埋有 WiFi



TheRock 輝嘅死人樣好似便秘咁 ^.^ 【內幕 : 點解我同啊輝會係lobby度 ? 因為豪哥系間房度爆石【俗稱係嗬屎 , D 聲真係 BoO bOo Boo Boooo 咁, 我同佢認為驚聞到味已經太遲所以即刻飛落去lobby 度上網 】




會場有預備早餐俾D選手吃 ! 睇到都唔開胃 ,D鬼叼炒到斷嗮 !


會場








你影我,我影你




戰斗沙場 !












點解我唔綁返條帶 ? 因為我段數冇豪哥咁高 .........費事獻丑




未正式開波前舒緩下D殺氣先 !



認真到啊~~~~~【這張係豪哥最后嘅一張相 , 因為比賽輸咗過后心情十分Beh爽,所以禁止影佢 】




我地空手道嘅【狠】教練!亦係比賽嘅Judge ~【已經打完比賽,飲茶ing】



幻想贏咗個樣! 【比賽已經搞掂咗 , 事實上大家都挨唔到第一場!Round 1就全軍覆沒 】



正式輸嘅樣 !


輸嘅銅牌 !點解我咁講 ! 因為我打磅數係 76KG以上 ,參賽嘅人得五個 !我係打Round 2 果隻 , 變咗輸都已經有安慰獎 【不過我之前Training已經遇過佢 !佢真係強 !前兩屆嘅冠軍 ZZZZzzzz....... 差太遠咗 , 不過可以攞D比賽經驗咯 ^.^ 】





冠軍一名 , 亞軍一名 ,第三同埋第四係一樣嘅所以有兩個銅牌






Jati 米嘅農場



肉眼睇到仲靚



教練為咗安撫大家【我,輝同埋豪哥】全軍覆沒【第一次俾人打嗮出去】,決定請我地吃怡保【老黃】芽菜雞飯



超爽口~~~~~~~~~~~



美味嘅午餐 【 5pm幾先吃 ZZzZzz........餓Q昏咗】


鬼叼面或雞飯 ,兩者選其一
--------------------------------------分割線--------------------------------------------

4 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

Daniel Yip 說...
2009年6月30日 下午10:17

吾紧要啦,有得去吃风...

說...
2009年7月1日 上午1:04

有没有kap到Kedah靓女?!我在Kedah出世的!哈哈啊哈哈哈啊哈哈~~~~

May 說...
2009年7月1日 上午2:02

楼上的,要他gap靓女,我怕他返屋企会被老婆大人丙。。呵呵!


再接再厉啦!下次一定掂的^O^

Daniel Yip 說...
2009年7月1日 下午6:19

吾怪得果条友个样甘熟,原来好似台湾果个‘阿Ken’!