拜五嘅我~~~去咗XXXXXX

今日去咗我老婆嘅契媽度吃飯,吃完飯都冇咩嘢做咗!不過過后就有節目~咩節目。。。瞪蹬蹬瞪!!就係去【飲茶】Zzzzzz.......
今日要為你地介紹嘅係近我附近嘅一間比較有浪漫氣氛嘅Coffee Cafe ? 有駐場歌手嘅Cafe , 我捻類似D Station One嘅Cafe咁,不過冇佢地咁大規模啫!這間嘢叫做【Kopi 吧】 係Yulik,Cheras Buiness Park 入面。。。。附近有好間【隆記靚湯】,間嘢仲有賣少少入口啤酒 ,入面嘅裝修都幾舒服! 燈光黃黃地咁有D 鬼佬Style咁! 唔錯下 !
入面嘅駐場歌手主要係唱D比較抒情嘅英文歌,廣東同埋華語就比較少!一時老板娘仲會客串唱返兩嘴!【P.S : 歌手D歌唱得唔錯下! 】
以下D相我冇影到歌手嘅樣.......點解?因為我驚俾人鬧!哈哈!來放相時間,去片:




懷舊嘅Wall Display!

周圍影影!



莫雞!


失戀人士:莫雞昌!


成功男士:SongWai


我嘅證婚人 :Mr DaiGou

傻輝 Feat Mr 唔驚吊!

The Rock 輝



----------------------------------------分割線-----------------------------------------

這杯嘢唔關Kopi吧嘅事!這杯Cappocino係我去Pavilian等緊入場睇戲時攞來殺殺時間嘅!



1 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

zzhen 說...
2009年6月24日 上午3:35

Cappocino好好樣
好唔好飲