Kedah空手道比賽全軍覆沒!【Youtube Video Link 】200%冇毒

我頂 ~依排個TmNet唔知道搞D乜upgrade 。。。搞到我屋企同埋公司D線慢嗮 ! 真係蒲佢麼#$%^*&*%%&^%&%*&^&*%^$$%^**^$^#@
本來一日可以搞掂D video宜家要搞到2~3日 【我真架是杜蘭料~~~~~】


P.S : 豪哥因為我問過佢本人 , 佢冇咩想出風頭所以冇post佢嘅 !


-----------------------------------------Video Link 分割線------------------------------------

第一場TheRock輝吉打空手道比賽 Round 2 對戰 xxx 【below 76kg】


第二場Tony吉打空手道比賽Round 1 對戰 xxx 【above 76 kg 】


第三場ALex旦吉打空手道比賽 Round 2 對戰 tony 【above 76 kg 】


-----------------------------------------Video Link 分割線------------------------------------

對我來講這次真係一次好好嘅經驗,可以同一個咁勁嘅人過返兩招 !T.T 我依然係新手~ 嗚嗚嗚嗚嗚嗚 。


下次我等 train返D六塊再打過!







-----------------------------------------比賽中嘅其他對手---------------------------------


































-------------------------------------------完----------------------------------------------

2 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

May 說...
2009年7月2日 上午2:25

我只看你的video
其实痛的吗?给他踢了几下

@Lex 旦 說...
2009年7月2日 下午6:34

有帶拳套都ok啦,好安全嘅 ? 不過最痛嘅係 0.33 分鐘時果一拳 ! 超sakit 搞到我宜家仲搽緊正骨水 !