隆重介紹一個有好多啊哥嘅妹 【 沙梨妹 】

依排都冇咩點Update個blog , 因為夜晚俾我班【魔鬼信徒】叫咗去飲酒 ! 點解叫【魔鬼信徒】,皆因我俾人嘅感覺好似【耶穌】咁 ^.^ !詳情我身邊D Friends就會知道 ! 我都好懶講~
不過今日要介紹嘅一個係有好多啊哥嘅妹 【Sally 妹】 !依排佢比較得閑join埋佢個魔鬼大佬一起去飲酒~



沙梨與我

TheRock輝何止識打空手道 ! 跳Cha Cha更係有一手 !【同陳真跳suffer】??


班【魔鬼】飲醉就打救耶穌@.@ 俾傻輝用十字鎖喉扣Lock住 + DaiGou二龍爭豬襲擊!

咖啡貓莫雞與沙梨

DaiGou 與 魔鬼之一【傻輝】


飛鴻嘅貓樣!!!喵~


仲未醉嘅一對!



Suffer King 陳真與沙梨



魔鬼之一【SongWai】與沙梨


今日都算大班咯

仆街,打K輪啦~笨
黃飛鴻與陳真 【孖生兄弟】
*遲5分鐘出世



========================較早前嘅飲酒=======================
冇頭藝術相 !
竟然俾條靚妹挑逗!
沙梨妹依排出好頻密!

親生兄妹 !

這次人數比較少 !但是依然開心 !


昏~ 我身材竟然多沙梨50% 比率



We Are 喜力根粉絲~~
==========================后記==========================
我地飲酒就好似大部分人夜晚走去飲茶咁!純需係自己人柴娃娃咁高興一番 !雖然係傷身【飲酒會導致腳軟,空手道教練講嘅! 】但是得到一班已經識咗差唔多10年嘅Friends一起玩係一件好開心嘅事 ! 【人生有幾多個十年......................................柴九】!
平時整係得我地幾丁友係D細Pub度飲下飲 !醉下醉 ! 依排沙梨妹Request佢大佬【魔鬼SongWai】 join埋我地一起玩! 我捻至少有自己大佬睇住都放心d咯 !都係一件好事來嘅 !至少大家會睇住佢咯~ 沙梨妹嘅blog都係啱啱開張 !大家有時間去捧捧場咯 !







4 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

s@LLy GoH 說...
2009年7月22日 下午9:38

是啊。。。 所以我有这么多位阿哥是一件好事来的啊。。。 (^o^Y) yeah~~~

May 說...
2009年7月23日 上午1:34

楼上的有甘多大佬照住
无有怕咯。。^O^

說...
2009年7月23日 上午2:15

你中酒毒了!!!!

Unknown 說...
2009年7月26日 上午7:46

一班老死成10年都仲可以一齐就已经唔容易~
希望你地友谊永固!!不过下次试下除咗落“吧”之外既活动就更加正~~