工作上嘅分叉路 !

上個禮拜check mail睇到一封好interest嘅信 ! 類似挖角信咁嘅嘢 ! 係jobstreet度sent過來嘅! 內容係問我可唔可以release我嘅contact detail 俾佢地睇 , 哇嘮 ~ 我份resume 係 2008 嘅舊貨 , 難得買家有興趣就梗系俾佢睇睇 ~ 我都冇損失嘅! 好啦 ! 故事開始啦 ! 我Update返d資料就release 俾我買家睇睇 ~ 點知道唔夠亮哥鐘頭就後回應 !


【接電話ing 】Hello Alex , i'm ........bla Bla Bla Bla 等等等等 ................................................

.................................請問你有興趣要interview冇 ?

【Milo 】 : ok , will see u soon ! bye~

斷線過後就心大心細咁 ! 開始搵間公司嘅資料 ! 做下功課先 ! 原來間嘢都唔錯嘅 ! ok 咯 , 可以試試in咗先! 順便睇睇自己嘅market Value去到邊 !Ok 去闖關 ~



=================After Interview ==================





基本上工作係比較專注咗 ~ 不過有好有唔好 ! 就好似張圖咁講 :

Designer 順盤 :
早9晚6 ,公司工程都係你負責 !有嘢做就做,冇嘢做就扮忙 ! 公司出糧2字頭! 公司福利咩都包 ! 【 包車,包油,包吃,包整車,包埋應酬同埋公司車嘅Saman 】d一切費用 ! 講真咯 ! 真係【乾撈面】!地點超近,冇parking fees !





VS






新工@Project Executive Offer :
出糧至少3個半字頭【Argue緊去4字頭++ 】 ,冇OT 【 俾你OLP /簡稱係Leave】,唔使stay office,不過要出新車,自己打油【 出site 另外】 , 有Quater Bonus 【 幾百~2千 】不過係唔定! 睇公司Profit !
年尾花紅 【 1 mth 】 不過好處就可以周圍走 !地點係Mid Valley , 仲要俾parking fees~


宜家等緊2nd 闖關 ! 可能佢地放棄我leh ~ 咁我咪疊埋心水系度偶咯!


哈哈哈哈 !

2 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

Daniel Yip 說...
2010年9月8日 上午4:28

乜你都系地盘佬来噶?

@Lex 旦 說...
2010年9月8日 下午6:11

地盤佬唔計啦 ~ 裝修佬跟班差唔多 !