保險神功第一重@保光初現

有睇過我上幾篇blog嘅blog友應該都知道我會attend 這個頒獎典禮 !先講下這個獎嘅榮耀! 這個係Great Eastern保險公司俾所有新Agent嘅【新人獎】凡入行唔夠兩年者都有可能攞到 ! 超過兩年過d朋友就冇咯 ! 話明係新人獎嘛 ! 今年係小弟嘅第一年join入Great Eastern ! 整整一年間都有好多朋友兄弟姐妹親戚支持我! 當然唔少的d新客仔咯!

不過到目前為止我都唔敢跳出做Full Time , 因為可能年紀大開始識驚咗 ! 驚有一日做唔掂會點?d供車供屋會點 ? 不過After依個頒獎典禮俾到我一個好大嘅信心 ! 至少可以plan 下做明年嘅目標咯 !因為宜家我間公司接到單大Project , 至少都搞掂佢先咯! 我老細對我咁好冇理由咁反骨下哇!





我穿起老西會唔會睇唔慣????? 我捻我班老死會清楚d !




這個唔得唔講下 ! 我嘅直屬上司 ! 佢話佢仲開心過我喔 ! ( 佢講佢培養出一個攞獎人士



我哋間agency 唔係話好大 !冇大家係電視機睇到d上天台唱歌,日日系度叫【我要成功】過d ~
只是一間好普通嘅office 仔 ! 我捻間agency大間唔大間都冇咩所謂,最緊要係自己想唔想做啫 !



我隔離這位仲勁 !雖然佢身高矮我少少! 但係佢嘅成就就超嗮班 !
佢叫【陳禮祥】,佢嘅成就有幾超嗮班,你可以上Google Search 下個名就知道 !


這個係我下個目標 ! 唔知道這個年尾有冇人請我去旅行 !



我可以講攞獎都幾爽嘅 ~ 我果晚dinner睇到個這個新人獎嘅冠軍都唔知道幾羨慕 ! 爽死果隻 !

P.S : 果個冠軍嘅老媽子係系【為食街】賣燒豆腐嘅仔 ! 等我得閒恭喜下佢老媽子先 !因為我見到佢老媽子一起上台影相 !


我會繼續攞獎嘅 ! 大獎細獎都攞 !

這篇係for Noon , 仲有晚上嘅Gala Dinner未有相 , 所以未寫住 ! 遲d再補返!

3 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

pauline_5092 說...
2010年9月22日 下午6:12

恭喜贺喜啊!达成目标之日,记得带埋我去喔!TQ!哗咔咔咔咔~

May 說...
2010年9月22日 下午8:24

恭喜发财。。

@Lex 旦 說...
2010年10月3日 下午11:08

仲未到新年哦 ~~