荷包大出血 !

知道這排有sale +上 我另外嘅公司因為有d場合出席所以需要度所謂d大衣( 西裝啦 ) , 我捻到又要破財咯 ~ 系未買前捻到,Future 仲有冇用到了leh ? 冇用到咪好嗮 ? 算啦 !唔計的咁多 !不過【人靠衣裝 , 佛靠金裝】這樣嘢係真嘅 ! 可能大馬人少咁穿咯 【 想熱死人咩】,穿落去雖然唔係溝死女果隻! 但是都feel到個形象專業d咯 ! 我捻我身材好d就正咯! 發奮圖強減肥啦!!!!
嘅Gala Dinner嘅主題係 : James Bond ! 【 邊有咁多人咁好身材 】

我都想好似佢咁 !



咁Fit就肯定可以開鈕咯!


我捻佢同我咁上下 ~ 哇哈哈哈哈


不過本人嘅相會放上來嘅 ~~~ 大家等下先咯!

1 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

pauline_5092 說...
2010年8月29日 下午11:41

我睇你都系减肥成功之后,先影相俾人睇,费事到时候笑到人地抽筋要入医院就唔好啦!哗咔咔咔咔咔~