香港自由行之Day 3 + Day 4 【完結篇】

已經來到香港Day 3 , 本來打算休息下先來海洋公園搵返d童真嘅! 點知兩日已經行到腳都斷埋!不過已經plan好就肯定要去嘅咯!至于【老鼠公園】就冇去!因為已經好多講唔好玩又貴 !


好 ! 去片!



你哋睇下d人 ‘servies’ 得幾好!好彩飛鴻有洗褲!如果唔系就....................





一個人ong句句咁系度跳彈床!






海獅都忍唔住要slap我一大把!




我養嘅黑白貓 !





香港_ _ 團 !





冇咩做影影相都唔錯!





d水母唔知道可以吃冇 ??




基本上我唔系想捉海星隻手 ! 我想捉介紹海星隻手!





我驚高啊!!!






似冇??





來到香港緊係要試試d燒臘咯 ! $ 40 燒鵝髀





d燒肉真係正!又大塊!




一間系太平道叫【紅魔鬼】嘅pub!垃圾度冇得再垃圾 !本地d細pub仲好玩 !






香港d嘢吃真係唔系講笑 ! 至少我去d冇介紹,Cincai吃嘅都好好吃過本地d所謂茶餐廳 !又抵吃 !$ 20 ~ 30 都有一份餐吃 ! 仲要係大份果隻! 爽




最beh song就係我哋夜晚去果間pub !【 俾德士佬老點咗 】 一入到埋邊 !得班人吹水, 猜枚 !錠飛鏢等等 ! 我哋好似坐夜咁 !因為我哋睇到果度寫 $ 200 一桶 !以為好平!點知佢地仲要計埋Tibbits , + 1收費 。。。。。杜蘭咗 ! 啦啦聲飲完閃返Hotel瞓覺仲好 !




P.S : 所謂 + 1 收費就係我哋 + 10% servies charge ,




---------------------- Day 3 完美結束 -------------------




來到Day 4 早上 ! 我哋決定返去【金華】度再次幫襯佢地嘅早餐 ! 我哋依次吃多d ! 叫賣【出前一丁】來咬 ! 不過真係同我哋d Maggie 面唔一樣 ! 真係彈牙咖!




公司三文治 + 奶茶 + 豬扒菠蘿!




到咗差唔多要返KL先捻到要買手信!我哋決定去出名嘅【榮華】買餅做手信!





對唔住,我都係差人!【至少冇KL d咁肥尸大隻】



早上已經灰蒙蒙 ! 應該係先進國嘅通病!




我打算拍【沖上云霄3】




AirAsia d【胸】姐逼爆衫!





波例國 ! 我返來咯 !



----------------------------- 香港之旅結束 --------------------------



經歷咗4日3夜嘅香港自由行 !發覺我哋真係唔系好好體力 ! 我哋竟然德士佬講: 打壞后生仔 !

捻清楚又真係嘅!KL 每人都有車 !有幾何搭Bus , LRT , KTM , Putra 等等 ! 全部都係等人載 , 或者去載人 !

雖然這次得4日3夜但係下次有機會應該會plan 系澳門落機同埋香港上機! 咁我咪可以游兩噠地方咯 ! 哈哈 ! 不過真係要多謝AirAsia 有平飛賣!


1 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

s@LLy GoH 說...
2009年12月21日 上午9:15

哈哈。。。
打坏后生仔女。。。