香港旅游之自由行Day 2

唔知道係咪做早上慣咗早起! 雖然前晚冇咩點休息到! 但是禽晚都可以休息6~8個鐘頭【瞓覺】 一早8點幾就摹大眼~ 打Intercom 鏟醒班粉腸~準備第二天嘅節目!梳洗完畢大概9點幾就出發吃早餐~ 我之前系Cari度搵到一間叫【金華冰廳嘅港式茶餐廳!獲得嘅好評好多~ 所以就打算去搵間嘢系邊度!!



出發~~~ 繼續邊睇相邊睇我寫!!







因為有人留低d嘢係Hotel所以就係個球場等!【吹緊11~12度冷風】







OK , 齊人!飲啖水就出發~~




我地又行咗差唔多整個鐘頭!但是依然搵唔到!決定打的去!



真係捻過放棄去果度吃~ 因為未吃早餐就已經行咗45分鐘!經過打的后我地知道間嘢係邊度!有一段小插曲就係Ah Ping問人地間嘢系邊度! 果個人講 : Neh ! (+手指) 果度啫嘛~~


終于都到咗Cari班友講間【金華】係邊!


入到入面我地打算一人一個菠蘿油【菠蘿包中間割開放一塊雪油】+ 一人一個菠蘿叉燒【菠蘿包中間割開放一塊叉燒,有少少醬,重豬肉騷味】+ 一人一杯飲品!

點知個waitress 捻住我地吃唔嗮咁多嘢所以就建議我地叫六個蛋撻,三個菠蘿油 , 三個菠蘿叉燒 + 6 杯飲品 ! 吃完先再叫!來到好彩我地聽果個waitress講! 如果唔係就捉蟲入屎忽咯!






哈哈哈 ! 仲唔俾我搵到你!




新鮮蛋撻!唔係講笑! D蛋汁真係好興! 一人一粒!





菠蘿油 !超超超正!唔試唔好來金華!






有茄片果d係叉燒菠蘿~~







叉燒菠蘿!








吃啊~~~









金華冰廳嘅外景!











仆街!人地比金華招牌大嘅幾多啊! 點搵啊!好難搵嘅!依d叫做大隱于市!




目標達到!【來香港一定要來試試,重點推介】




搞掂早餐嘅肚就打算買返個bag來裝d水啊!地圖等等嘅雜物!順便幫條粉腸【Eugene Wong 買對波鞋,NIKE SB,仆街佢果對SB唔係間間波鞋街入面d鋪頭有嘅!我試過問下d大間嘅Nike鋪佢話要落到紅磡站附近先比較有多d選擇!唔去咯!不過睇到一對都幾啱佢就幫佢買咗先!然后先過海去中環睇睇【因為禽晚去星光大道睇到幾靚so去咯】!


后悔咗!一早幫條粉腸,買鞋咪要一邊攞住d嘢行街! 吊咯~~



MRT難得冇人!



到咗中環咯~~



行來行去都係一d著住西裝,Office wear嘅女強人! 入面d嘢都冇咩啱我地買所以就好快行完!

我地feel到d腳骨力不如禽日~ so打算係佢地嘅麥當當度坐低休息下~~



睇我樣就知道我攰咯~~





抖夠就起身落銅鑼灣行行順便shopping~~







叮叮入面我地應該讓下d老嘢坐~~







哈哈 !影完這張相過后d人開始噻沙丁魚咁逼~~~






人,建筑,黑煙味~~~足足聞咗一日!




行緊路影就係有蒙少少咯~




係銅鑼灣我地真係變咗shopping吊乸星! 一入到SASA就大肆收購香水!我都有買但是冇d女性咁瘋狂~ 但係真係好平! 仲平過機場! 普通香水機場扣稅都賣Rm 180+- 但係SaSa度就少于Rm150 ~ 我比較過!


不過來到銅鑼灣我地都有入廣場d鋪頭行下仲幫一條大腳友買咗對鞋!號碼12號 ! 我自己就買咗一對 !【 宜家我總共有3對鞋挽住 】 , 唔得啦! 買完香水,波鞋等等已經寸步難行! 我同老婆打算返Hotel擺低d嘢然后再出過! 不過飛鴻佢地就冇!佢地打算落旺角行下so大家分道揚鑣! 到油麻地MRT ,我地打算打的返hotel~ 因為對腳真係好攰~比禽晚仲攰!返到hotel坐低馬上攞啱啱買嘅 ! 仙藥來敷~~~






仙藥【 沙隆斯 】

溫馨提示:自由行必備良藥





貼完就落去hotel打的載我地去MRT同埋大隊集合!




哈哈 !依度好多攝影好友來影相咖!


準備搭纜車上山頂嘅蠟像館同埋山頂睇夜景!






依依依依依依依依依依!!!!



上山ing~~~




我嘅樣係扮緊精神~~





左:肥版李siao龍 , 右:蠟樣李小龍!





結婚哦!!!



恭喜恭喜!



我有韓國佬嘅眼神~~ 蒙眼





Say : Yeah~~~~~

Saddam Hussien都唔笑嘅!唔好玩~





納碎!納碎!




世界兩大男高音~~~ 哦~~~~



毛主席~



見到煲呔曾緊係要落張銀紙出來咯~~仲要係港幣!




死老嘢!點解1+1係等于2 !你咁醒快點答我!唔凖捻!




OK啦!答到都幾啱我心水! 勉強同你合照一張!我通常唔同老嘢影相嘅!




周瑜夫人!



等我同黎天王影返張先!




占屎邦唔使俾我指住個頭啊!




一黑一白聽我講!:@#¥%……&%、





大家一起商議下個股市因該點返生~




布雜~~ 哈哈




我舊 事頭婆~



大家好! 小胡快d同大家講:好!



睇我火窩王冚低你~~~



腳趾尾拉西都係我教嘅~遲d教你腳趾公拉西



打~~~~




打你蘿柚~~~





都係打你嘅頭好d ! 就啱我位!



唔係搞笑! 真係好硬!!! 我講d蠟!



我同你有返咁上下!下屆我來搵你!



啊嬌~~~~



我都係姓陳~~~




依個post屎好難擺~



搞完蠟像館就上埋山頂度睇夜景!不過我相信有8~9度冷風! 有幾個人士d牙打冷陣~ 我冇講大話!不過真係好爽! 大家有機會試試凸個頭出去! 包你精神一陣!!



夜景~~真係好爽!




啊yee同埋我老婆系打牙陣嘅其中兩個!





肥婆再一次攰瀨瀨~~


啊平嘅 Curi 面~~



金水嘅海南雞飯~



鴨飯~大家睇下碗飯係咪好大腕~




地獄意粉?? 唔知係咩!




黑椒豬扒腸仔飯!


------------------------ 后記 -------------------------



第二天終于買咗幾對波鞋!【阿輝,daigou啦 , 我啦 , 老婆啦。。。。】 香水,bag 等等!

不過今日仲攰過禽晚! 因為禽晚嘅精神仲未100% recover 所以就比較慘! 撒隆斯都冇咩幫助!唯有減輕痛苦~ 好多地方我地冇去到!


就好似打邊爐我地有搵過銅鑼灣果間不過裝修所以就打算轉返旺角去吃另外一間 ! 但係上到去已經睇到d人爆嗮係門口排隊攞籌~~ 大家都建議cincai吃so就去咗附近一間【味皇】度吃!


殺最多菲林就像系蠟像館~ 不過我放其中一部份比較搞笑上來啫~ 劉德華,郭富城佢地去咗裝身so冇同佢地影~ 遺憾啊!!!

0 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::