香港旅游之自由行Day 1

禮拜果日睇完2012 半夜場!睇完都差唔多點幾咗~返屋企沖返個靚涼,Pack埋d嘢就出發去飛鴻屋企度等個driver來載我地去機場~



兩點半條driver來咗~ 攞7人房車來載~爽咯



邊睇相我邊寫~~~~



日本品牌7人房車! 車費大約 : Rm60+- / 每人 【來回車程】




到達LCC機場我地先去Old Town 整返個【辣死老母】咬下! 因為6點幾先上機~ 我地3點幾就到咗~ 間機場都幾beh雞下 , 同埋好多印尼仔,中國妹等等~~


到達平嘢機場 LCC~~



個背囊唔係好重啫~ 先6.5kg~ 我咁龐大嘅身材孭的起有余~




T3閘口上機~~






好彩我地本地人明白間平嘢機場~ 如果俾第d游客要行機場,可能佢地會體驗另外一番滋味~





架機都幾細下 【攞MAS 果d大機來比較 】






大家唔好留意我地兩公婆先~ 留意下我老婆對腳已經係去到張凳邊咗~ 再捻下我對腳比佢長多一兩寸~ 。。。。平機票嘅 ' 逼 ' seat


早上7點嘅外景唔錯下~~





飛到9點幾嘅風景~~










個樣點解咁殘~ 因為禮拜夜晚睇完半夜場 然后冇瞓~ 坐3個幾鐘頭飛機真係唔係好好!可能坐到腰骨直嗮!




香港國際機場~





機場快鐵!













去拾返個行李袋~ 【我嘅太陽眼鏡放係side嘅袋度~ 可能機場人員丟bag果陣整跌咗~】






買咗八達通,出到機場就打算去沙田嘅snoopy 公園~





點解我地識搭bas~~ 好簡單啫~~ 問咯






bas上面嘅安全帶~







我地一到snoopy廣場就聽到一位30++歲嘅啊嫂系度爆粗 :仆街冚家鏟 @%#%#%## ,

佢樣睇落好似有d教養點知出口成章~


Snoopy公園影影相!






竟然為咗影相留低d行李系中間~ 好彩d香港人有文化!你試試系本地~ 馬上俾人笠咗咯



唔需靚仔!最緊要有post屎~




來咯~ 睇下我嘅冇牌醫生咯~我專醫投錯胎同埋性饑渴



睇完snoopy廣場就落旺角!出發去我地個hotel咯~果陣已經12點幾,so打算落到hotel check in 放低行李就去咬嘢~點知我地行咗好耐都唔知道我地間hotel係邊! 【 好攰+ 好餓】



香港嘅安定繁榮





香港d舊樓!





打算系香港置業嘅就click張相睇睇 ~ 600方尺都過200萬港幣~






終于到到啦 ~ YWCA 女青年會!




依d咪香港嘅寸金尺土!房間價格 : HK$ 500++ /每間房/三晚





門后面係廁所~







櫥柜~ 有d舊


放低d行李就馬上集合去醫肚~實在太餓咗,cincincaicai就問咗間嘢坐低叫嘢咬!






港式奶茶!




吹大風所以穿返件Jacket~~








晏晝3.30分我地好似吃晚餐咁~ 【 我地叫咗佢地嘅set ~ set包括一飯,一肉一菜+一杯飲品 】我地再叫多一個寀~ 變咗我地總算吃咗4碟菜~吃到面青青!




女人街?男人街 ??





終于搵到d黃色招牌來影影 ! 有d寫到仲離譜 !

50分鐘任做 ,功夫到家等等~~



吃飽就行下波鞋街睇下有冇心水貨!好多香港人都識講廣東話咗!同埋佢地冇歧視中國人! 好樂意咁serve佢地!d態度唔錯! 【 人地回歸10年香港人就識講普通話! 相比我國獨立50年都好少聽到 '本地人' 講華語或廣東話!!
6點幾7點就到星光大道影影相同埋等8pm嘅燈光表演!不過個燈光表演就麻麻地~



李小龍銅像~





夜景係我新入貨嘅相機!影得唔錯!




手掌手掌~






恐怖leh~~~~~~~






都話唔需要靚仔~最緊要有post屎咯






金鐘廣場!人已經好攰而唔要影相咗~




冷風吹到兩位女士好凍! 大約10度吹冷風!




我頭就系彌敦道9號剪嘅~




哈哈 ! 攰到腳斷咗!我睇你以后仲咁叫我行街冇!



新機Sony嘅功勞!夜景掂啊~


麻將館~


睇下系【發】字隔離影相會晤會占到d發氣~ 發啊 !!

我地來到廟街附近搵嘢咬~~

決定來香辣蟹度坐低!好攰唔想再搵咗~


我地坐低叫d小食咬下! 有煲仔飯,小菜,大啤,面咁! 嘢就唔錯但是就唔飽!


LaLa 夠大隻~冇呃秤!




--------------------------- 后記 -------------------------
第一日到步香港感覺唔錯!不過市區嘅空氣比較邋咋!周圍都聞到d Bas嘅黑煙味!同埋佢地搭棚嘅技術系用竹竿!人手扎嘅!空氣比較清爽~啱嗮我!第一日真係好攰!飛鴻對眼紅嗮! 我對眼都有少少火燒嘅感覺! 對腳唔好講! 唔係普通嘅攰! 真係好攰!~~~~ 唯有早d瞓聽日再行過!!

0 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::