Hari Raya 9日休息系列@Jogoya 撐死你!

Hari Raya 總共休息9日 ! 爽到咩咁 ( 好似過唐人年咁 ), 馬來大年初一我地Plan去Jogoya 吃自助餐 ! 好似喂豬咁 ! 俗語話 【 豬撐大 , 人撐壞 】MySpace 我已經好耐冇吃自助餐所以就應酬下咯 ! 費事話我刻薄我老婆 ! 冇俾飽飯佢吃 MySpace


VIP 專吃大蝦
靚女Yee MySpace

吃飽Fing 一Fing ! Peace~~~~


吃日本餐緊係要扮【伽佬】咯 ~

正統嘅【男兒口大吃四方】

我自己都唔知道做緊咩~~

大吃沙梨 !


大吃沙梨與【伽仔】~

恐怖嘅時刻 ~MySpace



------------------------------- 吃完感想 ----------------------------

除非係【VIP專吃】 就覺得OK ~~如果唔係就唔好去咯 ~ MySpace
吃完去邊 ? 例牌嘢咯 【 睇戲 】



2 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

May 說...
2009年9月28日 上午2:31

价钱真系好恐怖。

花罗汉 說...
2009年9月28日 下午5:19

啲價錢睇到我眼凸凸!!