Hari Raya 9日休息系列@ 動物睇我 ?我睇動物 ?

马来大年初三我地去咗 Z000Oooooo Negara 度俾D動物觀覽下 ! 我本人印象中好似冇去過動物園 ......MySpace

我對動物冇咩好感 !

啱啱睇到Blog紙兄弟 【 傻強



Bear Bear 啊 Bear Bear ! 有嘢咬你先識企!

Bear :你試下再埋d來睇我一嘢啪7你冇!


我嘅紅燒熊掌要攞俾邊個師傅整好呢?


隻獅子好似好攰咁

應酬下sponsor ! 俾大家影相!


魚有咩好睇 ! 都冇美人魚~~MySpace



俾條粉腸【飛鴻】呃咗 ! 一直系度哇哇聲咁 !



原來係一隻好大隻嘅蟻MySpace


禽上來扒我咯! 笨

本世紀最偉大嘅動物 【 Babi

俾人偷影!

2人合照 ! 我有少少sien嘅感覺 MySpace

-------------------------- After 動物園 -------------------------
After 動物園已經係2~3pm嘅事咯 ! 好攰 ! 真係好攰 ! 唯有搵埋海龜吃lunch然后返去瞓覺~MySpace

2 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

包面1号 說...
2009年9月29日 上午7:54

去动物园啊
真好
我们这里都没有动物园的

Yen 說...
2009年10月1日 下午10:13

wangsa maju哩边既动物园好少动物遮..听港好多都运去其它州属佐~所以好多都系得个笼>_<