生日快樂!


禽日是我老媽子生日,皆因我老媽子嘅工作個關系所以就冇幫佢慶祝(初一啊)!感覺上好似已經好多年冇幫佢慶祝咗! 可能人大咗所以變得冇咩記性!做竇記嘅時候仲話會同老媽子講聲‘生日快樂’,整張卡俾佢開心下,唔知道幾時開始已經忘記咗?Form X ? 開始拍拖果陣?往往就係記得朋友/情人D生日,捻到邊度搞同埋點搞!可能疏忽咗自己D親人!我已經係一個好例子,不過係今年我記得我老媽子嘅生日,打算幫佢慶祝一番,點慶祝?吃餐飯都已經好開心!


原來不知不覺我老媽子已經好多白頭髮,我咪問下佢做咩唔染返黑?佢答我係:人老咗係咁嘅啦

捻深D又真係嘅,我地自己大緊至于父母都開始慢慢變老...............


今日嘅慶祝會比較普通,去咗間Taman Billion 嘅Kaki Corner度鋸扒,過度D氣氛幾好,可能係閑日所以就冇咩人,仲有Live Band 添!雖然吃餐普通嘅晚餐,但是睇的出我老媽子好鬼死開心(可能太耐冇慶祝?定係好耐冇兩仔乸一起吃飯?冇人知道,不過我明年依然會記得幫我老媽子慶祝,,在此祝賀佢身體健康就好,其他都冇咩重要!

2 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

左手 說...
2009年2月26日 下午6:16

我都祝福你母親大人身體健康,生日快樂!
仲有就係生意要好!

@Lex 旦 說...
2009年3月4日 上午1:50

有心!