【准】海外旅游奖-继续醉 - Day 3

Day3 我已经完全俾禽晚嘅FREE flow 啤酒KO , 禽晚饮完本来想继续去pub点知手手脚脚唔受控制~唯有享受5星级嘅床铺== 

--------------------------------Patong 海滩-----------------------------


 我咗游客~ 非常典型果只! 睇我揸住咩就知道咯==



 2014 肉面飞龙==






----------------------------------Tiger Live Band ------------------------



这个pub真系犀利~ 越夜越爆场 ! 有好多好靓嘅女人 , 好男人嘅男人 , 好女人嘅男人 同埋好男人嘅女人 ! 

埋身果D都唔知道系人系妖~ 惊惊! 一个唔好彩要唱【菊花开】........唔系唔系 , 系【菊花台】~


 正气嘅保险佬未见过tower !

 好多Ang毛系度撒钱~ 20bath ~ 









至老婆 : 我醉咗~ 我冇抽水哦! 唔关我事~~~

0 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::