+ 辛


今日攞大信封果陣時 ( 出糧嘅信封 ) 發覺有d唔係好對路 !同我個account 攞返張payslip 來睇睇 ! 發覺同上個月出糧嘅數唔一樣 ! 原來係有increase , 雖然唔多 ! 但係都好過冇咯 !

或者老細知道我上篇blog度講我舊老細d 嘢 ?

好 ! 講返我上次我舊老細嘅offer ! 佢大概會俾到我4k ++ 人工 ! 不過要拜六返工 ! ( 聽到都sien ) , 仲有可能有commission ! 不過我會懷疑佢俾的咁多冇 ! ( 我舊老細有少少講嘢唔算數果種人 ! )

算啦 ! 繼續努力睇下今年咩行情先咯 !!!

1 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

說...
2010年3月30日 上午2:28

+辛?哈哈!恭喜 恭喜~记得请我喝酒呀!