最近比較忙~

差d就唔識點寫blog咗 ~~~ 因為最近比較忙 ! ( 公司忙 + 保險忙 ) 所以就冇咩updated嘅 Blog , 今日先得閑來打掃下 ! 公司點忙都係要做 ! 保險做到就當BONUS【唔好認為我玩玩下啊 !】~

公司忙到連我都要出site ! 【 自從請咗人以后我都好少出Site !】 專心捻Idea同埋畫圖!這次去Taiping Trip都係白費心機 ! 裝修工程店鋪未拆嗮之前d嘢就叫我地去度measurement ! 度蘿柚咩 !! 白白嘥老細$$$$$$ 。。。
不過One Day Trip 都幾Ok嘅~~ 係比較攰 !返來睇到一班【哈雷騎士】系條highway度行街! 【竟然吃嗮整條Fast Lane ! 】 割唔到佢地就唯有係后面睇咯!

幾惡下 !! Block 嗮整條Fast Lane


啱啱經過睇到【佢】嘅英姿!





慢慢超越嗮佢地 !



黃帽騎士 = 大馬Mat Rempit ! 扯到恒都冇用! 爬唔到【哈雷】頭!
我好認真咁 .................................
Check 緊Facebook 【 一時時啫! 】

Heman 呈上 ! 又大條咗! 不過依然咁Q蠢!!

1 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

May 說...
2009年11月3日 上午4:00

我都好懒更新blog
被老板见到你玩FB
你就捉虫啦》》》》》