網上游戲 / Online games

唔知道大家有無玩Online Games/Lan games 嘅習慣!禽日我睇到份報紙寫星加坡果度搞Online Games玩到跳樓!!

我自問我都係一位Player , 一時我都有同我班friend去打機度過我個周末 ( Dota ,Call of Duty4 ,Serious Sam , CS ,HalfLife 。。。。。) Online Games 我有打過墨香Online , 功夫世界啦 ,不過宜家玩緊赤壁online !!


網上游戲同埋區網游戲分別就分別係以下 :


Online Games 係無結局嘅, 只有不停不停咁Up Lv , 整裝備啦 , 打boss 啦等等 !!( 同日常生活無咩分別 ),仲要俾錢買埋D虛寶,之前我打墨香online就試過聽過到人地俾3K幾買一套 LV 58+8嘅虛寶裝備 !我記得係KL某間CC搞function拍賣!!你試捻下 , 一張Point Card Rm 40 ,果套裝備低價需要20張Point Card 開始 Bid , 20張 x Rm40 = Rm 800 (低價),3K幾買套唔穿得出街嘅衫褲你會怎樣 ? 所以果D Top 10 就分分鐘需要 1xK幾去玩果games ! 我身邊真係都宜家都仲玩緊墨香Online , 睇佢講已經錠咗幾千塊落去玩!!唔信啊 , 去佢地D Forum 睇睇 ,一時佢地會放Account 出來賣咖!!


Lan Games 就可以Games Over , 唔爽就Leave Games再打過 , 一定有結局嘅一天!!(我同我friends打Dota仲可以直接騷擾佢咖!! 感覺上唔錯 ),一時你中意可以打下戰爭(strategie ) , 或者再來就Action ( CS , HalfLife , Call Of Duty4種類 ,果種子彈橫飛嘅感覺好鬼真,一時真係佩服做games嘅設計師 ) ,又或者玩白癡games來舒緩壓力 ( Serious Sam )。。。。。好多種類可以玩 !!

雖然我Lan Games 同Online Games都有玩,兩種我都好中意 。。。Lan Games攞來舒緩壓力 , Online Games 拿來殺時間 。

雖然Online Games就好似生活一樣咁 ,人比人 角色比角色,無得好比嘅。。。拿來殺殺時間還差不多 !有D係用Rm 玩嘅玩家,美祿仔勸告你地,用錢就要用的適量 , 可不要像我講以上D人咁錠10幾千去玩個Top 10 返來 ! Top 10 都會有俾人超越嘅一日!! \

仲有一樣留低無講到 。。。一旦你錠太多錢落去玩Online Games你會唔舍得果games , 一旦你俾人Hack咗果Account ,哈哈 !你可能會有自殺嘅捻頭!!!所以最好就唔好用真錢打Online Games,除非你睇得開!!

我捻我會打機打到八十歲!!同埋我D孫仔掙機打!!



相關打機嘅報道(中國報)按我睇睇

3 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

May 說...
2008年8月27日 上午3:02

games 我很少很少玩

small-ugly 說...
2008年9月4日 上午5:17

i only play dota.

hahaha.

@Lex 旦 說...
2008年9月12日 上午2:04

Dota 我好‘屎’咖!! 不過我會直接騷擾人!!!所以一時都會贏嘅!!