7月27號 Kuang WarGames戰事報告

拜六我仲滿心期待咁瞓覺!!仲以為一起身就去殺個遍甲不留。。。


廢話唔講! 一嘢就來到Kuang 嘅 Muddeker WarGames 場。。這個場我地之前都來打過嘅!!不過今日發生咗D好掃興嘅事。。





事情發生時間 : 1.xx Pm


事情發生地點 : WarGames場安全區



人數 : 28 位




我地嘅Organiser Daniel 同我地講。。佢地(WarGames 負責人) 話唔夠子彈,同我地reserve嘅700 粒子彈。。宜家得返每人400粒, 我頂 , 我咁遠來到先打個400幾粒子彈我不如唔好打!!我地梗係問佢點解得返咁少 。。佢地就解釋話個Supplier唔來到貨。。又話D貨嘅野唔係佢incharge。。。(我頂 , 你地公司D嘢關我咩事, 我來消費你就要搞掂俾我啦)



后尾終于傾掂數。。我地少4個人打 就啱啱好每人500粒子彈 。。。24位開始戰事:



第一場:森林



由于我地未玩過所以就試試玩!! 感覺就好似同D樹木合二為一咁!!幾好打咖!!不過D垃圾槍就好似D阿富汗兵槍咁。。全部都褊西嘅(好似電影:WANTED)哈哈 。。。共用嘅嘢係咁咖啦!!好快佢地嘅base俾我地攻進咗 ,點解咁快, 因為有條好pro嘅player+入咗我地陣容(Hero 系列)有好裝備,好武器(私家)而佢負責主要進攻 。。。我就屬于第二進攻隊所以就唔係好清楚佢果邊個報告!!



第二場 : Urban 場地 x 4輪



我地發覺到我地太少人所以就返落D適合比較少人玩嘅場玩咯!!(應該比較容易射到人)

射。射。射。射 。。。。好鬼悶!!



感覺上無上次咁好玩。。可能之前俾D廢柴工作人員激親!!所以無噻mood 。。。。

0 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::