MiLo 捉賊記事!!!

星期六係我偶像陳奕迅演唱會,地點係Merdeka 廣場, 我係屋企慢慢磨到 7 點先出門口 , 我落樓梯果陣時發覺有三條馬來仔入咗我住條樓梯口度 , 佢地喘噻氣咁仲以為咩事發生 , 我一句:‘Excuse me ’ 出口(口氣唔係好好 ) , 佢地起身俾咗個位我過 。。。我打算到我老母嘅鋪頭度想話攞支水飲下嘅。。點知我睇到有個印度人追住個馬來仔 ( 右手攞住摩托頭盔 ), 當個印度人已經走到好埋果陣,佢一揮有頭盔果隻手, 一粒摩托帽瓣攞條馬來仔個頭度 , 馬來仔嘅反應就馬上趴攞個地度(我捻因該佢昏昏地呱)。。。我睇到仲以為係打架添咪想行前少少睇咯 , 不過俾我老母叫住我唔好行過去。。。咁我都幾孝順嘅所以咪企住係鋪頭門口睇咯 !(不過我老豆就行埋去咗 ,@#¥%……&)

兩秒嘅時間我一下睇到仲有兩個馬來仔系度閃閃縮縮咁(好似玩緊Wargame D 步伐咁) 我咪睇過去八下咯 !!!過后我仲睇到后面跟住輛Motor EX5 , 一下我注視下個摩托佬 , 佢爆出一句 : 搶嘢啊 , 捉住佢啊 ! , 我睇到就四秒一百米咁咗出去 。。。。個馬來仔走得好快 (本能反應), 佢唔系本區嘅人 , 佢既然走入咗為食街半山吧著名小食街道 ), 我邊追邊喊 : 搶嘢啊 , 搶嘢啊 。。加上我隻手指住佢 。。。有部分嘅檔主幫忙喊 :搶嘢啊, 捉住佢啊 !!
到咗炸雞檔果陣,睇到有人撞低條馬來仔咗,我已經到達個馬來仔嘅面前 , 我睇到D人打緊佢, 咁巧佢嘅頭又係我隻腳附近 , 我咪用力踩佢個頭 ( 感覺就好似你見到一樣好討厭嘅嘢咁 , 好出力咁踩 , 假如你睇到我個身材你可能會捻俾我踩因該會超痛 !)跌跌撞撞中條馬來仔企起身咗 , 我以為佢想發難走 , 我就一個右勾拳醒咗過去 。。佢就瞓返低落去。。。當D人停手果陣時 , 坐EX5 個摩托佬就行埋來我度講條友係系另外一面搶一個女仔嘅嘢, 我咪講我系度等 , 叫佢叫個事主過來 。。。。。個馬來仔又想企起身, 我馬上就指住佢叫佢坐返低 如果唔係就辦多你幾嘢, 我望返我隻手既然發覺我個拳頭有血 。。。係來咖 !唔通我傷咗 。。。。好彩!原來D係條馬來仔嘅(因為俾人踢到爆缸) , 我咪叫涼水檔嘅Auntie 攞少少水俾我洗手。。。過后仲有D 啊伯叫我唔好打佢咗(可能Uncle以為佢搶咗我嘢呱)。。。D觀眾問我咩事, 我咪講我幫追賊啫, 我叫人睇下有無繩可以攞來綁住佢手 。。。。個摩托佬去咗有一陣再加上我要睇演唱會 , 我唯有同其中一個Uncle 講我去前面搵下個事主有來無!!!過后我就行返我媽嘅鋪頭度 。。。我行埋D印度人度(捉到第一個馬來仔果度)同佢地講仲有一個捉到係后面嘅為食街果度, 叫佢地去果度捉埋佢過來,我入鋪頭攞支水就上車,鎖門果陣時睇到第二個馬來仔俾人秤住過來。。。。(我已經係車度咗,準備出發去睇演唱會)

演唱會過后 ~~~~~(好正嘅陳奕迅)

我返到屋企就問我老豆間事情係點嘅 !!佢就講佢地八個人一個肥妹嘅嘢, Notebook , Hanphone 同埋荷包 。。。佢話肥妹嘅電話係我捉到個賊度搵到 。。。。捉到兩個啫。。
我老豆仲話果陣時係我樓梯口果三個都係來嘅,我去左睇演唱會果陣時,果兩個賊仔系等D皇家衰友果陣時俾人輪流踢啊打啊咁 。。。

MiLo 后記 :

現在我覺得社會已經開始D治安唔可以靠D皇家衰友(因為佢地無能用), 我仲話這個月想搬出去排屋住添, 我捻我都要買返把武士刀睇門口咯 。。。點解我唔選D殺傷力唔低D嘅武器(好似D Pasar Malam 賣果D警棍 ,胡椒噴霧 , 壘球棍 。。。。。) 因為我捻到D賊唔會對你甘好 , 佢地通常攞槍或巴冷刀來搶。。。。點解我要攞D殺傷力咁小嘅來對付D賊啊,強盜啊!!
對D賊留情就等于俾佢地傷害你 。。我情愿我傷你在先 ( 以為你已經係我屋企度想搶我 ) !

MiLo 老母話 :

你以后唔好啦, 你咩都唔攞就追出去好危險咖!! ( 我假如捻得來就追唔到賊咯, 不夠我老媽子講都有佢道理 ) 可能係自己嘅地方咯所以追佢果陣時唔驚咯。。。

至各位Blog友 ,這次同我俾人偷嘢嘅情形唔一樣, 所以我無影到相再加上我要趕去睇演唱會So 咪無相片LoL

11 九唔搭八嘅說話 ,已經有 ::

花罗汉 說...
2008年6月15日 下午9:22

哇,milo仔好英勇啊,饮得milo多果然另些唔同啊,脚骨力咁好,果然是冠军宝宝啊。哈哈

@Lex 旦 說...
2008年6月15日 下午9:29

不過我都覺得心灰 。。。既然只有我一個人追啫!!!難道這是華人的傳統!!

動 Orson 說...
2008年6月15日 下午11:45

milo仔
如果是馬來人區域
馬來人喊抓賊的話
就會一呼百湧
而不是純粹的應&看戲
這確實是部份華人的傳承
想幫你,但又怕賊人的秋後算帳

我家也曾進過白粉仔
也感謝鄰里的幫助
成功捉拿
可是當我收到政府寄來的信說
他將會被控上法庭
當我把這事跟媽報告時
她說那人已放出來了…
就在那裡街街著=.=|||
你說我們的警察多有效率的在辦事
大馬對他們多好…

@Lex 旦 說...
2008年6月16日 上午12:50

我就覺得。。你幫人,人幫你啫!

幫得到咪幫咯, 何況仲系自己個地方,邊度有危險都大概知咯!!

不過打條仆街果陣都幾興奮 ,可能覺得D仆街打得過,打到我嘅拳頭有佢嘅血我都唔覺!!仲有攞腳踩先頂癮。。,(我仲剛剛買咗對新鞋 10號,咪當俾佢睇清楚我穿咩Brand咯 )

如果我唔系要去睇演唱會,佢肯定比我打甩佢幾粒牙!!

最杜蘭就係班豬仔八個搶一個女仔!!唔打我覺得對唔住自己!!!

蓝夜雨PL 說...
2008年6月16日 上午1:06

酱勇敢哦~~
是这样的啦,谁都是抱着"多一事不如少一事"的心态,又有谁会帮你一起追呢?
是我的话...我也不会追~~XD
还以为你会错过你偶像的演唱会呢~

@Lex 旦 說...
2008年6月16日 上午1:40

咁又係。。因為撞低條豬仔嘅人都係20++幾歲嘅后生仔 (圍住條友踩嘅都係)!!! 年過30果D就得個睇字咯

P.S : 班豬仔年齡大概 16~ 22++

活動范圍(估計): Time Square KL 后門,接近潮州豐食園嘅Parking 場附近 。

類似D Punk 仔咁 : 頭戴帽,Michel jackson 褲(D褲腳窄到無倫) , T-Shirt ,波鞋 / Boots!

花罗汉 說...
2008年6月17日 上午2:00

milo仔你住潮州豐食園附近嘅??我以前在個度做過一排工叻!!

@Lex 旦 說...
2008年6月17日 上午7:22

我緊係唔系啦!!!我住係半山吧(PUDU)

Daniel Yip 說...
2008年6月17日 下午7:15

见义勇为吾系吾好,都要看看自己的料到那里。

你阿妈讲得岩,最少要有录棍在手...

不过,这些猪仔一个个的时候,是很容易搞掂的,一堆堆的时候就吾系讲笑...

@Lex 旦 說...
2008年6月17日 下午7:58

我睇到年紀小小同埋係自己嘅地方咪去追咯!!!

事情發生嘅時候只不過得過2~3 秒。。。顧及唔到咁多!!!

Unknown 說...
2008年7月15日 上午9:11

呵呵~~D皇家衰友不遛都无叉用架啦~!
MILO兄~你掂啊~下次再有甘既事~帮我踩多两脚~!!