荷包大出血 !

知道這排有sale +上 我另外嘅公司因為有d場合出席所以需要度所謂d大衣( 西裝啦 ) , 我捻到又要破財咯 ~ 系未買前捻到,Future 仲有冇用到了leh ? 冇用到咪好嗮 ? 算啦 !唔計的咁多 !不過【人靠衣裝 , 佛靠金裝】這樣嘢係真嘅 ! 可能大馬人少咁穿咯 【 想熱死人咩】,穿落去雖然唔係溝死女果隻! 但是都feel到個形象專業d咯 ! 我捻我身材好d就正咯! 發奮圖強減肥啦!!!!
嘅Gala Dinner嘅主題係 : James Bond ! 【 邊有咁多人咁好身材 】

我都想好似佢咁 !



咁Fit就肯定可以開鈕咯!


我捻佢同我咁上下 ~ 哇哈哈哈哈


不過本人嘅相會放上來嘅 ~~~ 大家等下先咯!

屙肚@萬馬奔騰感覺 ~





我頂 ~ 拜二果日系pasar malam 買完晚餐 【 殺爹 】 【魚肉Asam Laska 】 + 【豆漿水】= 搞腸痧 ? 拜3屙咗一日 + 拜4又屙 , 屙完個肚仲有d 90年代洗衣機聲 ~~~

禽晚聽我細佬講 ~ 又有兩個佢嘅Friends 結婚 仲要係趕果隻 ! Haiz 結婚真容易 !Blog 基本上都唔知道寫咩好 !

有d嘢可以講 , 又驚d 粉腸睇到借題發揮 ! 真麻煩 !

同埋發覺依排d酒量越來越好 ~ 【 俾班Friends 訓練有素 】, 一時冇約appointment + 老婆唔係屋企 ~ 自己一個搵咩娛樂 ? 飲酒 ? 通常都唔會 , 會係屋企穿到松咆咆 咁睇戲+打下機 , 搓下隻狗咁 做到真正嘅【男人與狗】 ~ 幾悠閒下 ! 事實證明一樣係 【 原來唔使做真係好爽咖】!