+ 辛


今日攞大信封果陣時 ( 出糧嘅信封 ) 發覺有d唔係好對路 !同我個account 攞返張payslip 來睇睇 ! 發覺同上個月出糧嘅數唔一樣 ! 原來係有increase , 雖然唔多 ! 但係都好過冇咯 !

或者老細知道我上篇blog度講我舊老細d 嘢 ?

好 ! 講返我上次我舊老細嘅offer ! 佢大概會俾到我4k ++ 人工 ! 不過要拜六返工 ! ( 聽到都sien ) , 仲有可能有commission ! 不過我會懷疑佢俾的咁多冇 ! ( 我舊老細有少少講嘢唔算數果種人 ! )

算啦 ! 繼續努力睇下今年咩行情先咯 !!!

前途 Vs 錢途


大家都知道我加入咗【 Great Eastern 保險】 都有一段日子 ! 雖然唔係多case 但係都有production 至少有d side income 咯 ! 事實上我睇到保險真係有得做 ! 【 由我保險bank- in statement 】 寫俾我睇嘅 ! 矛盾就係我唔知道要做全職好啦 !或繼續做part time 好 ~~~

辭職出去博 ? keep 係office繼續抖薪水 !

自然就係保險d同事support我出來 ! 屋企就反對【 話d工要搵sale嘅!搵唔到你吃屎咯 !】

宜家我就捻緊係【當我嘅保險收入cover 到我 目前嘅固定收入就放手去博



------------------------------ 保險觀念 ----------------------------------


保險是什么 ?

保證你【】的開心
保證你【】的尊嚴
保證你【】的無憂
保證你【】的無憾
保證你【】的不缺

P.S : 我不是抄網上的咯


雖然我知道好多人有買咗保險 ! 但係冇買嘅人仲多 ! 有d人買咗一份已經當自己買咗 ! 但係你地知道保險你買咗d咩 ? 得閑問問你地自己嘅Agent , 我 信 80% 唔知道自己買咗咩保單 !

未買嘅 = 立刻買 ( 可以同我買 嘻嘻 ^.^ )
買咗嘅 = 問自己買夠未 ( 大約自己收入嘅15~ 20% 攞來買保險 )

好啦 ! 等我解釋前面我講到嘅【生,老,病,死,殘】

生的快樂 = 知道自己已經有保障!
老的尊嚴 = 老嘅時候唔使同自己嘅仔女攞錢 ! 唔驚d不孝仔女掟自己去老人院終老 !
病的無憂 = 病已經痛苦 ! d 銀行仲要同你攞錢 ( 屋供,車供,醫藥費等等 )
死的無憾 = 死每個人都要死 ! 但是可以繼續為自己的下一代做最后一次決定是多么美好的事情
殘的無缺 = 當然是缺錢咯 !

Etc : 20歲果陣你買咗一年Rm 2'400 嘅保單 ! 大于保障你有 Rm 100k 人壽 , 試問你自己供咗 20年 , 保險里面的 Cash Value 已經差唔多有48k ++ , 你大于40歲意外死亡 = Rm 100k + 48k ( cash value ) = 至少賠你 Rm148 k ++ ,但是你係供咗Rm 48k ! 你會虧低咩 ?

群藝blog正式開張 !



After 新年比較得閑, 所以就幫【群藝體育會】整咗嘅blog !Concept 采用 2010年最新款嘅簡潔暗花型群藝獅子白底Background + 老琳咁大嘅Header攞來打響頭炮 !字款係用100年不變嘅Times字體 再加上由我不眠不休嘅大膽調色【紅色】做Title Color !

其他就唔講啦! 費事人哋要俾錢我就唔好啦 !

大家可以去睇睇 【群藝醒獅體育會】 http://khuanngailiondance.blogspot.com/


年又過噻咯 ! 是時候搏殺 !!! 殺殺殺 ! 殺到老細+薪為止!!

恭喜發財已經講咗 15幾日 ! 有冇發到就見人見智 !不過我就冇咯 ~~ 啱啱過咗年15 我舊老細就打來問我有冇興趣返去幫佢手 ! 佢仲熱情邀請我去佢間廠同埋office睇睇添 !!然后就坐埋茶室密密斟.......................不過我睇一輛CRV 好似我老細嘅..... 我再望真d,真係我老細 !=.=ll 我唔sure佢見到我冇不過我肯定果個係佢 !!! 來到這個時候就唔方便多講咯 ! 我都唔知道我老細有冇睇我blog !! so 遲d先抄返出來講 !






AirAsia 又掟d平飛出來賣! 雖然唔系 Free Seat 但係都好過冇 ! 我 Book咗 11月 泰國曼谷 trip ! 睇睇有冇示威delay我嘅假期 ( delay 嘅話 泰國政府每日俾外國游客 US$ 100 / Per Day ) 哈哈 , 假如有意外受傷就賠 1萬美金 !! Delay應該可以接受 , 意外就唔好啦 !


---------------------------------- 公司抓蟲記 ---------------------------------


公司過年前抓到條大蟲 ! 這條大蟲係我公司嘅工頭 ! 已經做咗兩年同事!點解抓佢 ? 因為佢犯下以下罪狀

1. 攞公司木板材料去賣俾其他木板廠
2. Project過橋濕腳 ! ( Sub 俾其他廠做 Rm 110/長尺 , 自己同老細講佢收Rm 150 / 長尺 )
3. 攞公司資源幫對頭人做project = 材料!公司嘅 , 人力!公司嘅 , 收到d數!自己嘅 !
4. 攞其他木板廠d單當自己嘅claim !
5. 報大數,吃自己伙計嘅人工 !( 伙計做3工講7工 ,然后伙計應該俾3工就話老細俾得2.5工 )

我上幾個月太忙就係因為大蟲過橋濕腳搞到個價錢cover 唔到 ! 搞到我周圍頻撲為咗個價錢!害到我差d做唔成單Case ~~ 凸-^.^-凸

不過已經Goreng 咗都好 ! 條大蟲臨走前都掟爛d嘢同埋順手牽羊 ! 好彩輛 Lori 及時收返如果唔係就損失慘重 ! 不過條大蟲宜家已經名譽掃地 ! 這d就係行歪路嘅后果 !自作業,不可活!

大蟲 : 肥佬 / 肥佬生
居住 : 沙登 Sk 4 附近
職業 : 20+年經驗嘅裝修佬
提示 : 條友最犀利就係詐死同埋扮窮 ! 講嘢就兩個版本 !

我捻沙登人士做裝修嘅都討論緊佢 !!!!


---------------------------------- 公司抓蟲記(完) ---------------------------------